ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



مرد شماره یک سرمربی پرسپولیس مشخص شد!


  X  

تاریخ خبر : دوشنبه 1394.08.25 - 09:05

مرد شماره یک سرمربی پرسپولیس مشخص شد!

خبرآنلاین/ سرمربی پرسپولیس از دروازه‌بان خود حمایت کرد.
چند روزی است که تمجید مدافعان پرسپولیس از دروازه بان استقلال باعث دردسر آنها شده است. بعد از دربی بود که محسن بنگر در مصاحبه ای گفت که رحمتی بهترین دروازه بان ایران است و اگر او درون دروازه استقلال نبود فاجعه رخ می داد.علاوه بر بنگر چند بازیکن دیگر پرسپولیس به تمجید از مهدی رحمتی پرداختند. همین حرف های بنگر و پرسپولیسی ها باعث شد تا سوشا ناراحت شود و گفت: توقع ندارم از خودی بخورم.آنها نمکدان را شکستند.
این بحث ها ادامه داشت تا اینکه پنجشنبه هفته گذشته محسن بنگر عکسی از خود به همراه رضا نورمحمدی و مهدی رحمتی منتشر کرد که نوشته بود با بهترین دروازه بان ایران. این عکس بنگر بار دیگر جنجالی برپا کرد. این مسائل باعث شد تا برانکو برای چندمین بار از دروازه بان تیمش حمایت کند. برانکو اول فصل از سوشا حمایت کرد و او را در حد کلاس جهانی دانست. برانکو دوباره از دروازبان تیمش حمایت کرد و گفت:« سوشا دروازه بان اول تیم من است.»
سوشا که در اردوی تیم ملی حضور دارد، امروز عکسی از کادر فنی پرسپولیس در اینستاگرامش منتشر کرد و نوشت:« دلم برایتان تنگ است.»
سوشا همچنین عکسی گروهی از پرسپولیس منتشر کرد و نوشت:« این قرمز من است.عاشقشم و با هیچکسی کاری ندارم.فقط همه بدانند جانم را برای این تیم می دهم. برای این تیم حاشیه سازی نکنید چون تک تک این افراد عشق های من هستند.به امید قهرمانی پرسپولیس کبیر.
این روزها فشار زیادی روی سوشا مکانی است. او هفته گذشته در اردوی تیم ملی با بیرانوند درگیر شد. بیرانوند خبر از پرسپولیسی شدنش داد و این خبر سوشا را عصبانی کرد. روز گذشته هم علیرضا حقیقی به تمرین پرسپولیس رفت و عمسی از حضورش در پرسپولیس منتشر کرد و نوشت هیچ جا خانه آدم نمی شود. گرچه علیرضا حقیقی به خبرآنلاین گفت که از کازان جدا می شود اما به ایران نمی آید اما همین نوشته حقیقی، فشار را روی سوشا بیشتر م کند.

نظر شما


ویدیو مرتبط :
آخرین اخبار از انتخاب سرمربی پرسپولیسlعلی دایی سرمربی پرسپولیس شد؟!(فیلم)