ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



دوستی‌مهر طارمی را خط زد و گفت مثل او زیاد دارم!


  X  

تاریخ خبر : شنبه 1394.08.30 - 21:15

دوستی‌مهر طارمی را خط زد و گفت مثل او زیاد دارم!

کاپ/ مربی پشیین پرسپولیس گفت: شش سال پیش در بوشهر طارمی زیر نظر من کار می کرد. او را به علی دوستی مهر در تیم ملی جوانان معرفی کردم اما او گفت مثل طارمی بازیکن زیاد دارد و خطش زد.
ناصر ابراهیمی درباره پیروزی تیم پرسپولیس مقابل استقلال اهواز اظهار داشت: بازی خوبی بود. پرسپولیس نسبت به گذشته نمایش بهتری داشت و کم کم در حال رشد و نمو است. وقتی یک تیم خوب بازی می کند نمی توان الکی گفت مشکل دارد. این را هم باید اضافه کرد دو سه بازیکن خارجی پرسپولیس هم در این بازی نبودند و بازیکنان ملی پوش هم مشکل خستگی را داشتند.
وی درباره عملکرد مهدی طارمی در بازی امروز و اینکه چند موقعیت بسیار خوب را خراب کرد بیان داشت: طارمی خسته بود و این کاملا از نحوه بازی او مشخص بود. بایستی مربیان خیلی خوب با طارمی کارکنند و بازیکنان هم از میانه زمین او را صاحب موقعیت کنند فکر می کنم اگر در تمرینات سوشا مکانی و مهدی طارمی با یکدیگر تمرین اختصاصی داشته باشند مشکل عدم گلزنی پرسپولیس هم حل شو ما از این کارها با ناصر محمدخانی انجام می دادیم.
مربی سابق پرسپولیس در ادامه عنوان کرد، اولین کسی بوده که مهدی طارمی را به تیم ملی معرفی کرده است و سپس ادامه داد: شش سال پیش در بوشهر طارمی زیر نظر من کار می کرد. او را به علی دوستی مهر در تیم ملی جوانان معرفی کردم اما او گفت مثل طارمی بازیکن زیاد دارد و خطش زد. سپس به طارمی گفتم که بهترین موقعیت است که به سربازی بروی و او هم تیم ما را ترک کرد. چند سال بعد علی دایی او را به پرسپولیس آورد. به او گفته بودم که می توانی بازیکن بزرگی شوی اما باید تکنیکت را بالا ببری. درباره اینکه من کاشف او بودم یا خیر باید از خودش سوال کنید اما من حدود 7 ماه با مهدی کار می کردم.
وی در ادامه افزود: علیپور هم در یزد شاگرد خودم بود. و او هم مانند طارمی از استعداد بالایی برخوردار است ولی فرصت آنچنانی برای نشان دادن توانایی هایش هنوز به دست نیاورده است.
ابراهیمی در پاسخ به این سوال که آیا هنوز برای پرسپولیس شانسی قائل می شود که در کورس قهرمانی قرار بگیرد؟ گفت: اگر پرسپولیس بتوانددر همه بازی ها مثل امروز بازی کند این اتفاق رخ خواهد داد. امروز هم خط دفاعی عملکرد خوبی داشت و هم هافبک ها ضمن خستگی نمایش خوبی داشتند. اگر پرسپولیس از مومقعیت های خودش به نحو واحسنت استفاده می کرد می توانست حریف را شش تایی کند.
مربی سابق پرسپولیس در ادامه تصریح کرد:من الان نه استقلالی هستم و نه پرسپولیسی. چند سال قبل از انقلاب بازیکن استقلال بودم و چند سال هم به عنوان مربی در پرسپولیس فعالیت کردم. اگر مظلومی می گوید سوبله چوبله ام من هم باید بگویم در 13 دربی فقط یک شکست داشتم.
ابراهیمی در پایان درباره شایعه استعفای کارلوس کی روش اذعان داشت: همیشه این انتقاد را به کی روش داشتم که چرا تیم ب تشکیل نمی دهد که جوان ها بتوانند خودشان را نشان دهند اما الان که او جوانگرایی کرده و قرارداد هم دارد باید حمایت شود و نباید برایش حاشیه درست کرد.

نظر شما


ویدیو مرتبط :
آنالیز نحوه پنالتی گرفتن مهدی طارمی (نود ۶ مهر)