ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



گزینه مناسب مصطفوی برای ریاست فدراسیون فوتبال اعلام شد


  X  

تاریخ خبر : شنبه 1394.08.23 - 13:37

گزینه مناسب مصطفوی برای ریاست فدراسیون فوتبال اعلام شد

کاپ/ رییس اسبق فدراسیون فوتبال گفت: من فکر می کنم فدراسیون فوتبال اشکالات زیادی دارد و رییس بعدی فدراسیون واقعا کار سختی خواهد داشت.
داریوش مصطفوی درباره اعلام آمادگی دادگان برای شرکت در انتخابات اظهار داشت: احساس شخصی ام بر این است که دادگان در دوران مدیریتش کارنامه بدی نداشت و اگر این توانایی را الان در خودش می بیند که می تواند کمک کند، در انتخابات شرکت کند.
وی درباره اینکه گفته می شود علیرضا اسدی دبیرکل فدراسیون فوتبال نیز قصد کاندیداتوری دارد، بیان داشت: اسدی یک مدیر فوتبالی و یک فرد متخصص است. او در این مدت اندک توانسته تفکراتش را بر زبان آورد و حالا همه ما می بینیم که چقدر خوب کار می کند. با این وجود من احساس می کنم سیاست های غلط کفاشیان، به اسدی اجازه فعالیتی که دلش می خواهد را نمی دهد. اسدی به واسطه سال ها حضور در فوتبال به عنوان بازیکن و مدیر گزینه مناسبی برای هدایت فدراسیون است و اگر به انتخابات ورود کند، گزینه مناسبی محسوب می شود.
رییس اسبق فدراسیون فوتبال افزود: من فکر می کنم فدراسیون فوتبال اشکالات زیادی دارد و رییس بعدی فدراسیون واقعا کار سختی خواهد داشت. امیدوارم هر اتفاقی رخ می دهد به سود فوتبالمان باشد.

نظر شما


ویدیو مرتبط :
دیدار تاج با ریاست فدراسیون فوتبال ایتالیا