ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



ترس و وحشت، هدیه داعش و اتا به ال‌کلاسیکو دربی


به گزارش خبرگزاری فارس، فدراسیون فوتبال اسپانیا نگران ال‌کلاسیکودربی و جان بیش از 100 هزار شهروند است. در میان هوادارانی که وارد استادیوم برنابئو خواهند شد، کودکان و افراد سالخورده نیز جمعیت قابل توجهی را به خود اختصاص می دهند. از طرفی 24 خروجی باریک و طولانی به سمت خیابان‌هایی که معمولا قبل و بعد از ال‌کلاسیکودربی بسیار شلوغ خواهند بود بر نگرانی عمیق نیروهای امنیتی مادرید اضافه کرده است.

داعش و ترس و وحشت ناشی از آن در میان اروپاییان از یک سو و تهدید تازه گروه تروریستی موسوم به «اتا» از سویی دیگر دردسرهای امنیتی بازی شنبه شب را افزایش داده است.

گروه جدایی طلب باسک، سالهای سال است که خلع سلاح شده اما جالب است که در آستانه ال‌کلاسیکودربی، بازماندگان این گروه منحل شده به فکر زنده کردن خاطره جنایات ژنرال فرانکو و نیروهای فاشیسم دهه  50 میلادی در مادرید افتاده‌اند.

داعش به صورت رسمی، بیانیه تهدیدآمیزی درباره بمب‌گذاری و حمله انتحاری به مادرید را منتشر نکرده و اتفاقا همین موضوع، مقامات مادریدی را بیشتر نگران کرده است.

انتهای پیام/ب


ویدیو مرتبط :
ترس و وحشت مردم رمادی از سقوط شهر به دست داعش