ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



طاهری:از خودشان بپرسید چرا گفته‌اند داوری‌ها چرخیده است/ برنامه‌هایی برای رایگان کردن بازی‌ها داریم


علی‌اکبر طاهری در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در خصوص شرایط تیم فوتبال پرسپولیس، شایعه حضورش در انتخابات فدراسیون فوتبال، اردوهای خارجی این تیم و موارد دیگر صحبت‌هایی کرد که در زیر می‌خوانید.

فارس: از شرایط پرسپولیس بگویید و اینکه وضعیت باشگاه چطور پیش می‌رود؟

خوشبختانه کارهایمان را طبق روال انجام می‌دهیم و تیم بزرگسالانمان کارهای خودش را انجام می‌دهد. از طرف دیگر تیم‌های پایه هم کار می‌کنند و تیم «ب» هم در حال کشف استعدادهای فوتبالی است و امیدوارم بتوانیم کارها را طبق برنامه‌ای که در نظر داریم پیش برده و اجرایی کنیم.

فارس: امروز خبری روی سایت باشگاه پرسپولیس منتشر شد مبنی براینکه هشداری به سواستفاده کنندگان از تشکیل تیم «ب» داده شد. آیا اتفاقی در این باره رخ داده که این هشدار منتشر شده است؟

این هشدار را دادیم تا فضایی ایجاد نشود که کسانی به اسم پرسپولیس و باشگاه از علاقمندان پول بگیرند. خوشبختانه اتفاقی نیفتاده و ما این هشدار را دادیم تا سوءاستفاده‌ای قرار نگیرد و از همین طریق اعلام می‌کنم که هر خبری در این خصوص از طریق سایت رسمی باشگاه منتشر شد سندیت دارد و هیچ کسی به هیچ عنوان پولی برای حضور در تست‌گیری به غیر از راه‌هایی که از طریق باشگاه اعلام شده هزینه نکند.

فارس: بحث دیدار تداکراتی پرسپولیس و فاینورد روتردام و همچنین برگزاری اردو در کشور هلند به کجا رسید؟

خوشبختانه قرارداد بسته شده اما در چند روز اخیر آسیب‌دیده‌های این تیم زیاد شدند و این موضوع باعث شد تا تعداد مصدومان فاینورد بالا برود. قرار بود این بازی در اواخر ماه مارس برگزار شود اما به همین دلیل این بازی به زمان دیگری موکول شد و طبق توافق صورت گرفته در تعطیلات تابستانی این دیدار انجام خواهد شد.

فارس: شنیده می‌شود قرار است با برگزاری این دیدار باشگاه پرسپولیس درآمدزایی هم داشته باشد. دراین خصوص هم صحبت می‌کنید؟

ما وارد این فرهنگ حرفه‌ای شده‌ایم و قصد ما این است تا نام و نشان بزرگ پرسپولیس زنده باشد. به همین دلیل برنامه‌های خوبی برای این مسئله خواهیم داشت.

فارس: با این حساب اردوی عمان قطعی شده است؟

بله تقریبا این اردو قطعی شده و در حال انجام کارهای این اردو و جزئیات آن هستیم. ان‌شاءالله این اردو در تعطیلات سال نو شمسی برگزار خواهد شد.

فارس: شایعه شده شما قصد دارید در انتخابات فدراسیون فوتبال شرکت کنید این مسئله را تایید می‌کنید؟

سوال بعدی!

فارس: اینکه گفته می‌شود شما قرار است از باشگاه پرسپولیس بروید و در اداره تجهیز و توسعه اماکن ورزشی مشغول به کار شوید هم شایعه است؟!

چنین چیزی را تا به حال نشنیده‌ام! این مسائل را شما از کجا می‌آورید؟!

فارس: عده‌ای از مدیران و مربیان باشگاه‌های دیگر عنوان می‌کنند که داوری‌ها به سمت تیمی خاص چرخیده و به نظر می‌رسد منظور آنها پرسپولیس است. شما در خصوص این موضوع چه نظری دارید؟

این را از کسانی بپرسید که این حرف‌ها را می‌زنند. من همیشه گفته‌ام که داوری امری مقدس است و همه باید به داوران احترام بگذارند. ما باید به گونه‌ای کار کنیم که از داوران و جامعه آنها صیانت شود. از طرف دیگر به خودم اجازه نمی‌دهم که درباره اظهارنظر دیگران صحبت کنم. من که نباید پاسخگوی اظهارات دیگران باشم.

فارس: فردا در حالی به مصاف سایپا می‌روید که میزبان هستید. با این همه برنامه‌ای برای حضور پرشور هواداران پرسپولیس در بازی فردا دارید؟

ما صحبت‌هایی را با مسئولان باشگاه سایپا انجام دادیم و درخواست خودمان را به آنها ارائه کردیم. منتظریم تا مسئولان این باشگاه پاسخ این درخواست را بدهند. با توجه به اینکه ما تجربه انجام این کار را داریم طرح‌هایی را به مدیران محترم باشگاه سایپا دادیم و منتظر پاسخگویی آنها هستیم.

فارس: باشگاه استقلال اعلام کرده تمامی بازی‌های خانگی این تیم تا پایان فصل برای هوادارانش رایگان است. آیا باشگاه پرسپولیس هم قصد انجام چنین کاری را دارد؟

به هر حال ما حرکتی را آغاز کردیم که خوشبختانه جنبش جذب هوادار به راه افتاد و اثرات این موضوع هم مشاهده می‌کنیم. خوشحالم که باشگاه پرسپولیس پیش رو در این زمینه بوده و ما هم تمهیدات خاصی را برای این موضوع داشته و داریم. خیلی از خبرنگاران از  جمله خود شما هم درباره این موضوع از من پیش از این سوال کرده‌اید که آیا انجام این کار حرفه‌ای است؟ باید بگویم باشگاه پرسپولیس هواداران خواص هم دارد که حاضرند حتی بیشتر از پول بلیت هزینه کنند چراکه می‌دانند این موضوع کمک به باشگاه است. ما به خاطر هوادارانمان این طرح را انجام دادیم و قطعا برنامه‌هایی هم برای بازی‌های آینده خواهیم داشت. باشگاه پرسپولیس مثل همه باشگاه‌های بزرگ دنیا هوادارمحور است و روی کمک هوادارنمان حساب کرده و می‌کنیم.

انتهای پیام/ا

http://fna.ir/J3DNHY


ویدیو مرتبط :
برنامه نود؛, داوری بازی سپاهان اصفهان - تراکتور سازی