ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



پاسخ مهدی تاج به این سوال منتقدان/ آیا برنامه لیگ را کارلوس کروش نوشته؟


ورزش > فوتبال ملی - باشگاه نفت تهران از سازمان لیگ درخواست کرده تا بازی این تیم در روز 22 آذر را 48 ساعت به تاخیر بیاندازد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ علت این درخواست هم حضور سه بازیکن این تیم در اردوی تیم ملی امید است. آنها روز 20 آذر به ایران برمی گردند و نفت دو روز بعد با فولاد در لیگ برتر بازی دارد. نفت تهران از سازمان لیگ درخواست کرده تا حداقل بازی شان یک روز به تاخیر بیفتد. مهدی تاج رئیس سازمان لیگ در این باره به خبرورزشی توضیح می دهد.

نفتی ها به سازمان لیگ نامه داده اند که بازی با فولاد دو روز به تاخیر بیفتد. تصمیم شما چیست؟خب نفتی ها در این باره با سازمان لیگ صحبت کردند. اول از همه من باید از تمام باشگاههای کشور تشکر کنم که با تیم های ملی همکاری نزدیکی دارند. در نگاه ما، تیم ملی، تیم ملی است. یک عده تلاش دارند که بگویند ما روی تیم ملی بزرگسالان حساس هستیم. ولی ما نشان دادیم که روی تیم امید و موفقیت آنها هم حساسیت زیادی داریم. چون آنها هم تیم ملی هستند. انشالله که بتوانیم بعد از 40 سال به المپیک صعود کنیم.جواب شما به نامه نفتی ها چه خواهد بود؟تلاش سازمان لیگ این است که چهارشنبه کار بازیکنان تیم نفت تمام شود و به ایران برگردند. اگر تیم امید ملی پوش های نفت را روز چهارشنبه و بعد از اتمام مسابقه اش بفرستد، دیگر مشکلی به وجود نمی آید.البته بعضی باشگاهها از جمله استقلال هم به حضور بازیکنان شان در تیم امید اعتراض دارند. طبق برنامه قرار است امیدها روز جمعه به ایران بیایند ولی به نظرم اگر روز چهارشنبه و بعد از مسابقه شان به ایران برگردند، دیگر مشکلی وجود نخواهد داشت. این تصمیم مسئولان تیم امید است ولی اگر تیم چهارشنبه برگردد، همه مشکلات حل می شود. نسبت به برنامه های این فصل سازمان لیگ هم انتقاداتی وجود دارد. البته همیشه انتقاد بوده است. ما در برنامه ریزی سازمان لیگ یک موضوع داریم. اگر به من بگویند برنامه ریزی اشکال دارد، می گویم خیر اینطور نیست. متاسفانه حرف هایی می زنند و می گویند کروش برنامه را نوشته است. این حرف بدی است. مگر می شود کروش برای ما بنویسد؟ یا همینطور مربیان تیم امید؟ برنامه ای که ما تعیین کردیم، برنامه کاملی است. اگر همین الان باشگاهها هم جمع شوند و برنامه ریزی کنند، بهتر از این نمی شود. به دو دلیل هم برنامه ایراد ندارد. اول اینکه همه باشگاهها و مربیان لیگ برتر این برنامه را قبل از اجرا دیده اند. اگر اعتراضی بود باید همان موقع اعتراض می کردند. دوم اینکه اگر همین الان باشگاهها دور هم جمع شوند، دقیقا همین برنامه را می نویسند. پس ما نمی توانیم کار کنیم. اما این حرف کاملا درست است که به باشگاهها فشار آمده است. من این را تائید می کنم. اما به هر حال ما هم چاره ای نداشتیم. به همین خاطر باید از باشگاهها یک تشکر ویژه کنم. واقعا همکاری و تعامل خوبی با تیم ملی داشتند. مربیان لیگ برتر قبل از فصل اصلا اعتراضی به برنامه نداشتند؟ما دو برنامه برایشان ارسال کردیم که برنامه دوم را تائید کردند. یعنی همین برنامه ای که الان اجرا می شود. در آن زمان هیچ اعتراضی وجود نداشت. اگر اعتراض داشتند، آنموقع می توانستند بیان کنند. الان باید همه تلاش کنیم و دست به دست هم بدهیم تا تیم های ملی ما موفق شود. اگر تیم ملی به جام جهانی برود و تیم امید هم به المپیک برسد، به نفع فوتبال ماست. تا الان باشگاههای ما نمره قبولی گرفته اند و واقعا کمال همکاری را داشته اند.

252 43


ویدیو مرتبط :
شادی کارلوس کروش در میان هواداران