ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



آذری: تیرعربستانی‌ها با تدبیر ما به سنگ خورد


آذری: تیرعربستانی‌ها با تدبیر ما به سنگ خوردکاپ/ مدیرعامل باشگاه ذوب آهن گفت: شاید تا قبل از این به خاطر قطعی شدن صعودمان کمتر انگیزه داشتیم اما این کار باشگاه النصر قطعا به ضرر خودشان خواهد شد.
سعید آذری در رابطه با کارشکنی باشگاه عربستانی مبنی بر اسکان ندادن به کاروان ذوب آهن در امارات اظهار داشت: واقعا برایشان متاسفم که چنین رفتاری را در این سطح از فوتبال حرفه ای انجام می دهند. البته من پیش بینی چنین اتفاقاتی را می کردم و به همین دلیل تمهیدی را اندیشیده بودیم تا برای کشورمان آبروریزی به بار نیاید. می توانم تیر عربستانی ها به سنگ خورد چون ما تنخواه لازم را به سرپرست تیم داده بودیم و بعد از اینکه رفتار عجیب عربستانی ها را دیدیم تصمیم گرفتیم که با هزینه خودمان اتاق رزرو کنیم.
وی همچنین اضافه کرد: با اینکه خودم در امارات حضور نداشتم اما فقیهی معاون فنی باشگاه ذوب آهن را همراه با تیم اعزام کردم و هم اکنون در امارات پیگیر این موضوع هستیم. با این حال خودم امشب راهی دوبی می شوم تا اتفاقات را به صورت دقیق تر پیگیری کنم.
مدیرعامل باشگاه ذوب آهن در واکنش این باشگاه به کارشکنی های عربستانی ها خاطرنشان کرد: وقتی قرار بود از النصری ها در عمان میزبانی کنیم یک هفته قبل گروه ویژه ای را به این کشور اعزام کردیم تا میزبانی شایسته ای از آنها داشته باشیم. در نهایت هم همه چیز به خوبی و خوشی به پایان رسید و آنها هم هیچ گلایه ای از میزبانی ما نداشتند.. با این حال من پیش بینی می کردم که عربستانی ها بخواهند بازی بیرون زمین را راه بیندازند و به همین دلیل تدابیر لازم را اندیشیده بودم.
آذری همچنین تصریح کرد: صبح امروز با مسئولان کمیته بین الملل فدراسیون تماس گرفتم تا به صورت ویژه موضوع کارشکنی عربستانی ها را پیگیری کنم اما به این نکته اکتفا نمی کنم و با کفاشیان هم تماس می گیرم تا به صورت ویژه این بحث را پیش ببرد. وظیفه ما به عنوان نماینده ایران این بود که این موضوع را به اطلاع فدراسیون فوتبال برسانیم تا از آن طریق شکایت ما به ای اف سی ارسال شود. فکر می کنم این بار دیگر هیچ بهانه ای وجود نداشته باشد چون همه چیز واضح است که النصری ها به عنوان میزبان بازی به باشگاه ذوب آهن اسکان ندادند.
وی در پایان خاطرنشان کرد: این اتفاقات قطعا انگیزه بازیکنان را دوچندان خواهد کرد. مطمئن باشید در زمین پاسخ دندان شکنی به عربستانی ها در زمین خواهیم داد و تمام تلاش خود را برای کسب پیروزی به کار می بندیم. شاید تا قبل از این به خاطر قطعی شدن صعودمان کمتر انگیزه داشتیم اما این کار باشگاه النصر قطعا به ضرر خودشان خواهد شد.

منبع: کاپ


ویدیو مرتبط :
کلش به سنگ خورد