ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



چرا باید باقری یقه سوشا را بگیرد به اتوبوس ببرد تا او دعوا نکند!


  X  

تاریخ خبر : چهارشنبه 1394.09.18 - 10:23

چرا باید باقری یقه سوشا را بگیرد به اتوبوس ببرد تا او دعوا نکند!

جام نیوز/ دروازه‌بان سابق پرسپولیس و تیم ملی گفت: «وقتی بازی پرسپولیس را نگاه می‌کنم بعضی وقت‌ها لحظه‌شماری می‌کنم که بازی تمام شود و داور سوت پایان را بزند تاخدایی ناکرده مکانی با کسی درگیر نشود.»
از پشت تلفن باور نمی‌کنی این همان وحید قلیچ پرانرژی باشد. کم نیست دو ماه و نیم در بیمارستان باشی و البته دوستانت و رفقایت یا به دیدنت نیایند یا به قول خودش با عکاس آمدند و عکس گرفتند و بعد رفتند. به هر حال نباید با پیشکسوتان به گونه‌ای رفتار شود که بگوید چشمم به در خشک شد.
صحبت های قلیچ در ادامه از نظرتان می‌گذرد:
* آقا قلیچ وضعیت پایت به کجا رسیده است؟
- همانطور که می‌دانید الان بیش از هفتاد روز است که در بیمارستان رسول اکرم (ص) بستری هستم و در حال حاضر هم به دلیل مشکل عفونتی که در مچ پا دارم دو عمل جراحی کردم و قرار است در چند روز آینده یک عمل دیگر بر روی پایم انجام شود. امیدوارم تا پایان هفته این عمل پیوند پوست زودتر به نتیجه برسد.
* آقا قلیچ در این مدت باید سرتان از دیدن دوست‌های قدیمی شلوغ باشد؟
- (می‌خندد) من را دست انداخته‌اید یا تماس گرفتید مصاحبه کنید.
* نه جناب قلیچ بنده به هیچ وجه قصد جسارت نداشتم بالاخره این همه دوست فوتبالیست دارید، مدیران پرسپولیس مربیان و سایر افراد سرشناس؟
- چه بگویم که دلم از دست خیلی‌ها خون است. متاسفانه نمی دانم برخی مدیران فعلی باشگاه پرسپولیس خبر ندارند وحید قلیچ چه زحمت‌هایی برای باشگاه کشیده و طی این مدت که در بیمارستان بستری بودم هیچ مدیری از پرسپولیس به عیادت من نیامده و حتی یک تماس هم برای جویا شدن از حال من نداشتند. به قرآن مجید قسم تو این هفته‌ها چشمم به در خشک شده، طی این مدت محمد مایلی کهن به ملاقات من آمد که دو روز از حضور او در بیمارستان روحیه گرفتم و حالم خیلی خوب بود. البته علی پروین هم آمد و 5 دقیقه پیش ما بود و یک عکس هم انداخت و رفت. عابدزاده هم همینطور یک بار آمد و 10 دقیقه‌ای پیش من بود بعد هم با من یک عکس انداخت و رفت. به هر حال زمانی که عابدزاده در بیمارستان بود من هر روز در بیمارستان کسری بودم. از علی آقای پروین و خیلی ها انتظار بیشتری داشتم.
* اگر موافق هستید کمی از این فضا فاصله بگیریم پرسپولیس فعلی را چگونه ارزیابی می‌کنید؟
- من فکر می‌کنم بازیکنان به لحاظ روحی، روانی کمی مشکل دارند. به هر ترتیب برانکو مربی بزرگ و کاربلدی است و بسیار خوب تیم را جمع و جور کرده اما بازیکنان به لحاظ روحی، روانی مشکل دارند و آن هم فکر می‌کنم به مشکل مالی باز می‌گردد. به هر حال برخی بازیکنان هستند که شب می‌خوابند و صبح که بیدار می‌شوند انتظار دارند ماشین مدل 2014 آنها 2015 شود. از طرفی من خودم وقتی بازی را نگاه می‌کنم بعضی وقت‌ها لحظه‌شماری می‌کنم که بازی تمام شود و داور سوت پایان را بزند تاخدایی ناکرده مکانی با کسی درگیر نشود.
* پس به نظر شما پرسپولیس درون دروازه مشکل دارد؟
- به خدا من سوشا مکانی را خیلی دوست دارم و دوست دارم که او به بالاترین جایگاه خود در فوتبال برسد. او اگر در یک بازی چند واکنش خوب داشته باشد دروازه‌بان منتخب هفته می‌شود چون زیر ذره‌بین همه رسانه‌ها قرار دارد. نمی‌دانم شاید واقعا استرس این حواشی زیاد باعث گل‌های بدی که پرسپولیس می‌خورد شده است. کریم باقری که یکی از صبورترین بازیکنان و مربیان تاریخ فوتبال ایران است یقه او را می‌گیرد و به اتوبوس می‌برد تا او دعوا نکند. این راه پیشرفت نیست، نمی‌دانم بروید از پیوس بپرسید چقدر درآمد داشت که هر فصل چهل گل برای پرسپولیس می‌زد و موقعیتی نبود که او گل نکند اما الان...
* الان چه؟
- بگذریم، امیدوارم پرسپولیس موفق باشد. فقط خدا کند تک تک بازیکنان بدانند چه افتخاری نصیب آنها شده که پیراهن پرسپولیس را به تن می‌کنند.
* به نظر شما پرسپولیس در نیم فصل نیاز به جذب چه بازیکنانی دارد؟
- ما قطعا به یک فوروارد تمام عیار نیاز داریم و در وسط زمین نیز به یک توپ پخش کن خوب، بازیکنی که بتواند نبض بازی را در اختیار بگیرد و البته درون دروازه پرسپولیس هم حتما باید تقویت شود.
* دوره سرپرستی طاهری در حال پایان است به نظر شما مدیریت او در این مدت چگونه بود؟
- یک مثالی هست که می‌گویند فلفل نبین چه ریزه بشکن ببین چه تیزه. به نظر من او در این مدت مدیریت بسیار خوبی در پرسپولیس داشته و قطعا ماندنش در باشگاه می‌تواند به نفع پرسپولیس باشد. درست است که من گفتم مدیران پرسپولیس به عیادت من نیامدند و از دست آنها هم ناراحت هستم اما حق را باید گفت. طاهری یکی از مدیران بسیار خوب در پرسپولیس است و امیدوارم در پرسپولیس روند فعلی ادامه داشته باشد.
* آقای قلیچ در پایان اگر صحبت خاصی دارید بفرمایید؟
- به شخصه برای من محبت هواداران بسیار مهم است که هنوز وقتی در بیمارستان من را می‌بینند به من لطف و محبت می‌کنند اما رسم جوانمردی پهلوانی و مرام و معرفت این نیست که فقط اطراف آدم های مشهور و افرادی که پست یا مقامی دارند باشیم. به هر حال در بستر افتادن مخصوص من نیست، امیدوارم قسمت هیچ کس نشود اما ما هم در پرسپولیس زحمت کشیده‌ایم و این برخورد شایسته یک پیشکسوت باشگاه بزرگی مانند پرسپولیس نیست.
با کانال تلگرامی آخرین خبر همراه شوید telegram.me/akharinkhabar

نظر شما


ویدیو مرتبط :
‫تماشاگر // بسته ویدیویی تماشاگر 15دی ماه 94/ویدیو ملاقات کریم باقری و سوشا‬‎