ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



موفقیت در ورزش،‌ از مدارس شروع می شود


«هاشم اسكندری» روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا همچنین از وزارت آموزش و پرورش خواست دست همكاری فدراسیون بولینگ و بیلیارد را در این زمینه رد نكند. زیرا راه موفقیت در همه رشته های ورزشی، از مسیر آموزش و پرورش و مدارس كشور است.
وی افزود: كشورهایی كه در این رشته توسعه یافته هستند، در ورزش مدارس سرمایه گذاری كرده اند و این رشته را در مدارس خود تدریس كردند.
رئیس فدراسیون بولینگ و بیلیارد گفت: احتمال اینكه رشته های بیلیاردی یكی از رشته های بازی های المپیك 2020 توكیو باشد، وجود دارد و به همین دلیل برای توسعه این رشته در ایران باید اقدامات لازم انجام گیرد.
وی در خصوص اقدامات فدراسیون بولینگ و بیلیارد برای توسعه این رشته در ایران گفت: تفاهم نامه ای در سال 94 با وزارت علوم، تحقیقات و فناوری امضاء‌ شد تا رقابت های دانشجویان در رشته های بیلیاردی نیز انجام شود.
اسكندری افزود: در تلاش هستیم تا با مسئولان آموزش و پرورش نیز برای انجام چنین رقابت هایی در سطح مدارس، تفاهم نامه ای امضا كنیم.
رئیس فدراسیون بولینگ و بیلیارد تصریح كرد: برگزاری چنین رقابت هایی در مدارس به افزایش قوای ذهنی و جسمی دانش آموزان و ارتقای سطح خلاقیت های آنان كمك می كند.
وی افزود: برای رشد ورزش های بیلیاردی باید از سنین پایین، اقدام شود و امیدوارم مسئولان وزارت آموزش و پرورش فدراسیون بولینگ و بیلیارد را در تحقق این اهداف یاری كنند.
اسكندری در خصوص رقابت های لیگ برتر اسنوكر گفت: این رقابت ها از 12 اردیبهشت ماه با حضور 14 تیم در مجموعه ورزشی انقلاب تهران آغاز شد و تا 16 اردیبهشت ماه ادامه دارد.
رئیس فدراسیون بولینگ و بیلیارد افزود: مرحله رفت رقابت های لیگ اسنوكر سال گذشته در شهر لاهیجان در استان گیلان برگزار شد و دور برگشت این رقابت ها نیز در تهران پیگیری می شود.
وی برگزاری مسابقات مختلف بولینگ و بیلیارد در شهرستان ها را از برنامه های مهم فدراسیون دانست و گفت: فدراسیون با هدف توسعه ورزش های بیلیاردی تلاش دارد تا مسابقات مختلف این رشته در شهرهای مختلف كشور برگزار شود.
ورزشی(4)**9029**1545

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
شروع مدارس