ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



حذف نیما عالمیان از مسابقات کاپ آسیا با شکست مقابل حریف هندی


حذف نیما عالمیان از مسابقات کاپ آسیا با شکست مقابل حریف هندیفارس/ ملی‌پوش تنیس روی میز کشورمان با شکست مقابل حریف هندی از دور رقابت‌های کاپ آسیا حذف شد.
در ادامه رقابت‌های تنیس روی میز کاپ آسیا نیما عالمیان نماینده کشورمان در سومین بازی خود به مصاف سومیاجیتی از هند رفت که درنهایت بازی را سه بر دو به حریف خود واگذار کرد.
عالمیان در این بازی گیم‌های اول و دوم را 11 بر 9 و 11 بر 7 پیروز شد اما سه گیم بعدی را 11 بر 9، 11 بر 8 و 11 بر 8 واگذار کرد تا بدین ترتیب از رسیدن به مرحله بعدی باز بماند.
او در دو مسابقه قبلی خود روز گذشته بازیکنان امارات و سنگاپور را به ترتیب 3 بر صفر شکست داده بود اما با توجه به اینکه از هر گروه یک تیم به دور بعد صعود می‌کند عالمیان با قرار گرفتن در رده دوم این شانس را از دست داد.

منبع: فارس


ویدیو مرتبط :
نوشاد عالمیان - یان آن (چین) - مسابقات کاپ آسیا 2013