ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



تیم فوتبال سپیدرود رشت با برتری برابر بادران تهران دسته اولی شد


به گزارش خبرنگار ایرنا ، تیم های فوتبال سپیدرود رشت و بادران تهران در هفته پایانی از دور برگشت مرحله نهایی رقابت های فوتبال لیگ دسته دوم باشگاه های کشور ، عصر یکشنبه در رشت رو در روی هم قرار گرفتند .
در جریان این مسابقه که در ورزشگاه شهید عضدی رشت و در حضور بیش از 15 هزار تماشاگر برگزار شد ، تیم فوتبال سپیدرود رشت موفق شد با نتیجه یک بر صفر برابر تیم فوتبال بادران تهران به برتری دست یابد .
این دیدار برای هر دو تیم از اهمیت خاصی برخوردار بود چون تیم پیروز می توانست به عنوان صدرنشین گروه خود به رقابت های لیگ دسته اول صعود کند و به همین دلیل این بازی حساس ترین مسابقه مرحله نهایی لیگ دسته دوم بود .
با توجه به این امر و در جریان این مسابقه ، تیم فوتبال سپیدرود رشت با حمایت حدود 15 هزار تماشاگر ، بازی را هجومی آغاز کرد و گرچه در نیمه اول برتر بود اما نتوانست به گل دست یابد .
در نیمه دوم نیز باز این تیم سپیدرود رشت بود که بازی را هجومی آغاز کرد اما تیم بادران نیز در ادامه نیمه دوم با دراختیار گرفتن میانه میدان بازی را متعادل کرد اما در 15 دقیقه پایانی تیم سپیدرود بر شدت حملات خود افزود تا اینکه حامد حاجتی بازیکن این تیم توانست در دقیقه 78 با مهار توپ و با یک ضربه دقیق تنها گل این دیدار به ثمر برساند تا تیم سپیدرود با همین تک گل به رقابت های لیگ دسته اول صعود کند .
قضاوت این مسابقه را ، شاهین حاج بابایی با کمک های مهدی الوندی و میریعقوب حجتی بر عهده داشتند که در جریان این بازی ، فرشاد بهادرانی ، علی حسنی گلچین ، بهمن یوسفی زاده ، حسن حبیبی ، روح الله نعمتی و محمد مرادی از تیم بادران تهران ، سیدمحمد حسینی ، هادی تامینی و حامد پورعمرانی از تیم سپیدرود رشت کارت زرد دریافت کردند .
تیم فوتبال سپیدرود رشت با کسب این پیروزی ، 20 امتیازی شد و با کسب عنوان نخست گروه دوم مرحله نهایی رقابت های فوتبال لیگ دسته دوم ، به مسابقات لیگ دسته اول (جام آزادگان) صعود کرد .
تیم های فوتبال سپیدرود رشت و بادران تهران در مرحله نهایی رقابت های فوتبال لیگ دسته دوم کشور در گروه دوم با تیم های فوتبال کارای شیراز، کیمیا فرآیند تهران ، شهرداری بندرعباس و نفت و گاز گچساران هم گروه بودند .
مرحله نهایی رقابت های فوتبال قهرمانی لیگ دسته دوم کشور با حضور 12 تیم در دو گروه برگزار شد که تیم های حاضر به صورت دوره ای و رفت و برگشت با هم به رقابت پرداختند که در نهایت تیم برتر هر گروه ، به رقابت های لیگ دسته اول کشور صعود کرد و برنده تیم های دوم نیز جواز حضور در رقابت های لیگ دسته اول را دریافت می کند .
7285/6070

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
برنامه نود، نگاهی به بازی تیم بادران تهران و ذوب آهن