ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



آقای اسطوره چگونه به دختر طرفدارش توهین کرد؟


آقای اسطوره چگونه به دختر طرفدارش توهین کرد؟اسپورت تی وی/ ستاره بودن و راه محبوب بودن را خوب بلد است، اما نمی تواند ظاهر و باطنش را یکی کند.
ستاره خیلی به محبوب بودنش می نازد. باید هم اینطور باشد چون واقعا محبوب است. آقای محبوب و دوست داشتنی به میان کودکان یتیم می رود و با آنها فوتبال بازی می کند و به طور اتفاقی یک عکاس هم از آنجا عبور می کرده و از روی غفلت از کار خیر این ستاره محبوب و مردم دار عکس می گیرد. آقای مردم دار برای یک زن که از او درخواست کمک مالی کرده دارو می خرد و یک تراول هم پیشکشی می کند و باز هم از روی اتفاق یک خبرنگار از آنجا عبور می کرده و همه چیز را دیده و خبرش را تنظیم می کند و روی خط می فرستد و باقی قضایا.
این ماجرای کمک به نیازمندان چند جای دیگر هم تکرار می شود و هر بار هم یک عکاس و یک خبرنگار از خدا بی خبر از آنجا عبور می کرده و اجازه نمی داده کار خیر این آقای ستاره و محبوب پنهان بماند.
همه اینها را گفتیم تا برسیم به یک دختر اهل ورامین، دختری که طرفدار پر و پا قرص این چهره شاخص فوتبال ایران است. دختر چند باری با دفتر یک روزنامه تماس می گیرد و می گوید آرزویش دیدن این آقای محبوب است. خبرنگار که از تماس های مکرر این دختر مستاصل شده عاقبت آدرس رستورانی را می دهد که این ستاره سابق تیم ملی مدام به آنجا می رود.
دختر به رستوران می رود. پس از اینکه مدت زمان طولانی در مقابل رستوران می ایستد چهره محبوبش را می گیرد. ذوق زده به طرف او می رود اما آقای محبوب و مردمدار به گمان اینکه دختر درخواست مالی دارد روی برمی گرداند. وقتی تلاش دختر برای صحبت کردن با آقای اسطوره بیشتر می شود او با الفاظی زشت و بسیار زننده دختر را مورد خطاب قرار میدهد که بهترینش "گدای بی سر و پا" است و در نهایت دختر ساده را گریان از خود می راند. البته غفلتا یک خبرنگار در حال عبور از آنجا بوده (همان خبرنگاری که آدرس رستوران را به دختر داده) که ماجرا را برای سردبیر خود بازگو می کند اما آقای سردبیر کشته و مرده اسطوره مردمدار و محبوب است و اجازه انتشار خبر را نمی دهد.
آقای مردمدار همچنان محبوب است و همچنان به کارهای خیرش ادامه می دهد و در این میان خبرنگاران از خدا بی خبر اجازه نمی دهند کارهای خیرش پنهان بماند. آقای اسطوره در ضمن همچنان در خطه سرسبز شمال مشغول خرید زمین های بزرگ، قسمت کردن آن به چند قسمت کوچک تر و دوباره فروختن آنهاست ضمن اینکه پروژه ساخت ویلای چند میلیاردی او ادامه دارد. آنقدر باید سرش شلوغ باشد که به دختر طرفدارش که کلی هم به او توهین کرد فکر نکند. این ماجرا هر نکته منفی که داشت حداقل این است که یک طرفدار از طرفداران این اسطوره خودخواه و غیر محترم کم شد...

منبع: اسپورت تی وی


ویدیو مرتبط :
توهین ملازاده بی عقل به جناب آقای شریفی