ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



رامسر میزبان مسابقات والیبال ساحلی بزرگسالان مازندران شد


سید میلاد تقوی روز شنبه به خبرنگار ایرنا گفت : این مسابقات به صورت آزاد و روزهای 30 و 31 اردیبهشت ماه درساحل شهرستان رامسر برگزارمی شود.
وی افزود: شرکت تعداد تیم ها دراین مسابقات آزاد و هیچ محدودیتی ندارد، اما با تصمیم کمیته والیبال ساحلی هیات والیبال مازندران، بازیکنان غیربومی نمی توانند در این مسابقات شرکت کنند.
رئیس هیات والیبال مازندران، ورودی شرکت در این مسابقات برای هر تیم را 5/2 میلیون ریال و با دریافت معرفی نامه از هیات شهرستان مربوطه را از الزمات مهم این دوره اعلام کرد وادامه داد: تیم قهرمان این دوره از مسابقات مبلغ 15 میلیون ریال، تیم دوم 10 میلیون ریال جایزه نقدی وجام قهرمانی ونایب قهرمانی دریافت خواهند کرد.
تقوی اضافه کرد: به تیم های سوم وچهارم این دوره از مسابقات نیز به ترتیب 7 و 5 میلیون ریال جایزه نقدی اهدا خواهد شد.
وی یادآورشد: قرعه کشی این رقابتها عصر29 فروردین ماه در محل برگزاری این مسابقات با حضور تیم های شرکت کننده برگزار خواهد شد.
رئیس هیات والیبال مازندران همچنین از برگزاری مسابقات والیبال ساحلی قهرمانی نوجوانان استان خردادماه به میزبانی شهرستان بابلسر خبر داد.
تقوی یادآورشد: مازندران یکی از استانهای پیش رو وفعال در کمیته والیبال ساحلی ورشته والیبال ساحلی است وبه طور میانگین هر سال در یکی از رده های سنی مردان و یا زنان مسابقات ساحلی قهرمانی کشور را میزبانی می کند.
7327/6097

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
پراگ میزبان تور جهانی والیبال ساحلی ۲۰۱۵