ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



پیشنهاد برگزاری فینال جام باشگاه‌های فوتسال آسیا به صورت رفت و برگشت


به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، علی کفاشیان برای حضور در نشست کمیته فوتسال کنفدراسیون فوتبال آسیا سفری به مالزی داشته است. قرار است در این نشست با رئیس فدراسیون فوتبال ایران در خصوص تغییر و تحولات در مسابقات فوتسال آقایان و بانوان در فوتسال و فوتبال ساحلی مشورت صورت بگیرد.

همچنین در خصوص تقویم آسیا در سال آینده با رئیس کمیته فوتسال آسیا صحبت‌هایی مطرح خواهد شد. کفاشیان هم در این زمینه پیشنهاداتی را ارائه خواهد داد اما صحبت عمده در خصوص دیدار نهایی جام باشگاهی فوتسال آسیا است که این موضوع در حد یک پیشنهاد است که این دیدار به صورت رفت و برگشت برگزار شود تا به جذابیت این بازی بیفزاید. اگر این موضوع تصویب شود در سال 2017 اجرایی خواهد شد.

کفاشیان در مورد رقابت‌های جام ملت‌های 2023 هم برای حضار صحبت کرد. این در حالی است که هنوز میزبان این رقابت‌ها مشخص نشده است.

انتهای پیام/م

 

http://fna.ir/TT9IBK


ویدیو مرتبط :
حواشی فینال جام باشگاه های آسیا (فوتسال)