ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



برخی‌ دوستان در باشگاه استقلال منافع شخصی داشتند


برخی‌ دوستان در باشگاه استقلال منافع شخصی داشتندتسنیم/ معاون ورزشی پیشین استقلال گفت: اراده برخی از دوستان برخلاف منافع باشگاه استقلال بود، در صورتی که در باشگاه منافع شخصی نداریم.
علی نظری‌جویباری درباره شکست 4 بر 2 استقلال مقابل پرسپولیس در هفته بیست‌وششم لیگ برتر اظهار داشت: اکنون زمان مناسبی برای انتقاد کردن نیست. فوتبال برد و باخت دارد و باید دست به دست هم دهیم تا استقلال راهش را در پیش بگیرد. همه ما از این شکست ناراحتیم، اما استقلال شانس قهرمانی دارد. مربیان و بازیکنان استقلال در این چهار دیدار باقیمانده باید تلاش کنند تا حداقل سهمیه آسیا را بگیرند و در فینال جام حذفی عنوان قهرمانی را به‌دست آورند.
وی یادآور شد: نمی‌خواهم بگویم کارمان بی‌نقص بوده است، اما انتقادات بماند برای پایان فصل. از مدیران و دست‌اندرکاران استقلال می‌خواهم که دست به دست هم دهند تا تیم از این شرایط خارج شود. استقلال نیاز به بزرگ‌تر دارد و امیدوارم دوستان در باشگاه کمک کنند تا تیم بتواند در دیدارهای باقیمانده نتایج لازم را بگیرد.
معاون ورزشی پیشین باشگاه استقلال در خصوص اینکه به‌دلیل اختلاف با کسانی که آنها را «دوستان» نامیده است، از استقلال کناره‌گیری کرد، گفت: دلیل کناره‌گیری‌ام دوستانی بودند که نمی‌توانستیم با آنها کار کنیم. دوستان باید می‌دانستند که کجا هستند و باید شرایط استقلال را درک می‌کردند. اراده برخی از دوستان برخلاف منافع باشگاه استقلال بود، در صورتی که در این باشگاه منافع شخصی نداریم. ما در زمان جدایی حرف‌هایی زدیم که بعدها ثابت شد، درست بوده است. البته نمی‌خواهم انتقاد کنم و همه صحبت‌ها بماند برای پایان فصل.
نظری‌جویباری در پایان خاطرنشان کرد: همه از شکست در دربی ناراحتیم، اما از هواداران استقلال می‌خواهم که در روزهای سخت کنار تیم باشند. حیف است تیمی را که تا به اینجا بالا آمده است، رها نکنیم.

منبع: تسنیم


ویدیو مرتبط :
محمدرضا سرداری - پایبندی به منافع جامعه به جای منافع گر