ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



اميدوارم بازي با پرسپوليس به ضربات پنالتي نکشد


  X  

تاریخ خبر : چهارشنبه 1394.08.13 - 13:37

اميدوارم بازي با پرسپوليس به ضربات پنالتي نکشد

جام نيوز/ هافبک ذوب‌آهن گفت: اگر داوران بخواهند اين بازي را به گذشته ربط دهند همه تيم‌ها دنبال اشتباهات قبلي داوران مي‌روند و کلي حاشيه درست مي‌شود. هميشه بازي‌هاي ذوب‌آهن و پرسپوليس جذاب و ديدني بوده به خصوص که بازي جام‌حذفي باشد. سال گذشته ذوب‌آهن با حذف دو تيم پرطرفدار پايتخت (استقلال و پرسپوليس) راه سختي را براي قهرماني طي کرد و امسال هم بايد از سد پرسپوليس و احتمالا سپاهان بگذرد تا به فينال برسد.
در اين رابطه اکبر صادقي که گل زيبايي را هفته گذشته به راه‌آهن زد و نقش بسزايي در پيروزي پرگل تيمش داشت، صحبت هايي انجام داده که مي خوانيد:
* آقاي صادقي بالاخره پس از مدت‌ها يکي از آن شوت‌ها را زدي و گل زيبايي هم شد؟
- فرصت شوت در بازي‌هاي قبل کم پيش آمده بود وگرنه توپ‌ گيرم بيايد خوب شوت مي‌زنم. البته من کمي عقب‌تر بازي مي‌کنم و بيشتر حدادي‌فر و رجب‌زاده جلو هستند که به همين دليل کمتر موقعيت شوت پيدا مي‌کنم.
* پس از تساوي عجيب چهار بر چهار مقابل تراکتورسازي يک چهار گل ديگر به راه‌آهن زديد تا مشخص شود شانسي نبوده است؟
- در بازي با تراکتورسازي شروع خوبي نداشتيم و هر چه جلوتر رفتيم بهتر شديم. به نظرم اگر خودمان کمتر اشتباه مي‌کرديم چهار گل نمي‌خورديم. خدا را شکر مسابقه‌اي که هيچ‌کس فکرش را نمي‌کرد به بازي برگرديم در عرض چند دقيقه برگشتيم و مساوي کرديم.
* انصافا باورتان مي‌شد به تراکتور در تبريز چهار گل بزنيد؟
- واقعا فکر بازي پرگل را نمي‌کرديم. به خصوص که شروع بدي داشتيم و اگر خودمان خوب شروع مي‌کرديم شايد نتيجه حداقل پرگل نمي‌شد. به هر حال بازي تمام شد و فکر بازي با پرسپوليس هستيم. به قولي بازي تبريز يک خاطره براي همه شد.
* فصل گذشته ذوب‌آهن از يک قرعه سخت توانست به مقام قهرماني برسد و ظاهرا اين فصل نيز همين داستان را دارد. فکر مي‌کني امسال بتواند از قهرماني‌اش دفاع کند؟
- من سال گذشته در ذوب‌آهن نبودم و مي‌دانم راه سختي را براي قهرماني طي کرد و اين فصل نيز همان شرايط را دارد. به هر حال اين فصل همه تيم‌هاي ليگ برتري با هم بازي مي‌کنند و شرايط قهرماني مثل ليگ شده چون ديگر شگفتي نخواهد بود و ليگ برتري‌ها قهرمان جام‌حذفي را مشخص مي‌کنند پس بازي آسان وجود ندارد و بايد براي قهرمان شدن هر تيمي را شکست داد. البته طبيعي است بردن تيم‌هايي مثل پرسپوليس و سپاهان که مدعي قهرماني هستند به مراتب سخت‌تر از تيم‌هايي است که مدعي نيستند و فکرشان ماندن در ليگ برتر است.
* پرسپوليس پس از دربي روحيه خوبي گرفته است. فکر مي‌کني آنها بتوانند مقابل ذوب‌آهن نيز بازي رواني را به نمايش بگذارند.
- هر بازي شرايط خاص خودش را دارد و نمي‌شود گفت که آنها در اصفهان هم مثل تهران بازي مي‌کنند. بازي جام‌‌حذفي جاي ريسک ندارد و بدون برنامه حمله کردن اشتباه است و جاي جبران ندارد. مطمئن باشيد که بازي در اصفهان با تهران هم فرق مي‌کند.
* در بازي رفت ليگ با حرف و حديث توانستيد اين تيم را شکست دهيد همان پنالتي عجيبي که روي بنگر گرفته شده و خود ذوب‌آهني‌ها نيز قبول کردند اشتباه بوده است. حال نمي‌ترسيد داستان بر عکس شود؟
- بعيد مي‌‌دانم داوران بيايند و اين بازي را به گذشته ربط دهند. اگر اين موضوع بخواهد اتفاق بيفتد همه تيم‌ها دنبال اشتباهات قبلي داوران مي‌روند و کلي حاشيه درست مي‌شود. من به اين چيزها فکر نمي‌کنم و مطئنم داوران کار خودشان را خواهند کرد.
* ذوب‌آهن مي‌تواند يک جام را از پرسپوليس بگيرد؟
- به هر حال اگر مي‌خواهيم قهرمان شويم بايد از سد اين تيم بگذريم و راهي جز اين نداريم.
* فصل گذشته اکثر بازي‌‌هاي ذوب‌آهن به وقت‌هاي اضافي کشيده شد فکر مي‌کني اين بازي هم به ضربات پنالتي کشيده شود؟
- اميدوارم به ضربات پنالتي نکشد چون ضربات پنالتي 50-50 است و شانس برنده بازي را مشخص مي‌کند. هر چند به پنالتي هم بکشد ما رشيد مظاهري را داريم که نشان داده خودش يک پا پنالتي‌گير است.
* در ذوب‌آهن خوب جا افتادي؟
- رفته رفته بهتر مي‌شوم و اميدوارم هماهنگ‌تر شوم. تيم ما هر چه پيش مي‌رود بهتر مي‌شود چون هماهنگ‌تر مي‌شويم.

نظر شما


ویدیو مرتبط :
بازی پنالتی و ضربات ایستگاهی ضربات نهایی برای اندروید Final kick