ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



فریاد منصوریان نگذاشت صادقیان شلوغ کاری های پرسپولیس اش را تکرار کند


ورزش > لیگ برتر - پیام صادقیان خیلی وقت است که دیگر حاشیه هایی که در پرسپولیس داشت را تکرار نمی کند.

آریا صالحی- خبرگزاری خبرآنلاین؛پیام صادقیان زمین تا آسمان فرق کرده است.دیگر وقتی اسم او می آید،حاشیه در کنارش نیست و در ذهن مخاطب آن پسر شلوغ و پر حاشیه ای که مدام دنبال جنجال بود و می خواست از فوتبال انتقام بگیرد تداعی نمی شود.

این پیام صادقیان است که فارغ از هرگونه حاشیه،در تیمی بی حاشیه مثل نفت تهران سرش را پایین انداخته،تمرین می کند و به قول خودش:«می خواهم آنقدر خوب باشم که کروش به تیم ملی دعوتم کند.»

یک سال قبل و درست در همین موقع های فصل پیام صادقیان عضوی از تیم پرسپولیس بود.تیمی که خودش به اندازه کافی حاشیه داشت اما حاشیه های بازیکنی مثل صادقیان آنقدر زیاد بود که بیش از اندازه توی چشم می زد.پیام مدام دعوا می کرد،مدام بازیکنان حریف را می زد و بارها و بارها از زمین مسابقه اخراج شد اما...

حالا دیگر خبری از آن پیام سال گذشته نیست.کار کردن با علیرضا منصوریان شرایطی را فراهم کرده که او حتی اگر خودش هم بخواهد دیگر نمی تواند پایش را از چارچوبی که گذاشته اند خارج کند و وارد حاشیه شود.

روز گذشته و در بازی دوستانه نفت تهران مقابل صبا در یک صحنه محمد اوسانی یک تکل خشن روی پای پیام صادقیان رفت.تکلی که ممکن بود این بازیکن را مصدوم کند به همین دلیل صادقیان برای یک لحظه از کوره در رفت و در ادامه بازی تمام تلاشش این بود تا این تکل خطرناک را تلافی کند اما فریاد علیرضا منصوریان از کنار زمین که گفت«پیام،نه.»این بازیکن را به خودش آورد تا او تکرار رفتارهای ناشایستی که در پرسپولیس انجام می داد را نکند.

صادقیان پا در راهی گذاشته که انتهایش نه حاشیه ای است،نه درگیری ای و نه جنجالی.او حتی می تواند به تیم ملی هم برسد و ادامه این راه را در تیم ملی طی کند.صادقیان حتی در 4 هفته گذشته هم آنقدر خوب بازی کرده که در ارزیابی تیم برنامه نود امتیازهای زیادی از کارشناسان گرفته و در حال حاضر در 7 بازی یک گل زده و با امتیاز 2.57 در رده سوم جدول قرار دارد.او به پیامی تبدیل شده است به دور از هرگونه حاشیه ای فقط  دارد فوتبالش را بازی می کند و به هدف بزرگش که رسیدن به تیم ملی است فکر می کند.

251 43


ویدیو مرتبط :
فریاد را تکرار کن