ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



گارسیا: قرار گرفتن برابر رئال مادرید در این شرایط برای ما خوب است!


94/09/23 - 17:35

شماره: 13940923001379

نسخه چاپیارسال به دوستانhttp://fna.ir/NJKSC3کپی

آدرس مورد نظر کپی شد

پس از برخورد گرگ‌ها با کهکشانی‌ها

گارسیا: قرار گرفتن برابر رئال مادرید در این شرایط برای ما خوب است!

سرمربی آ.اس‌رم ایتالیا پس از اینکه در لیگ قهرمانان اروپا مشخص شد که باید با کهکشانی‌ها بازی کند اظهار داشت که این رویارویی برای تیمش خوب است.

خبرگزاری فارس: گارسیا: قرار گرفتن برابر رئال مادرید در این شرایط برای ما خوب است!

به گزارش خبرگزاری فارس، رودی گارسیا سرمربی آ.اس‌رم ایتالیا پس از آنکه مشخص شد که در مرحله یک هشتم‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا باید برابر رئال مادرید بازی کند اظهار داشت که در این شرایط برای تیم خوب است که برابر تیم قدرتمند مانند رئال قرار گیرد.

گارسیا در مصاحبه‌اش گفت: با وجود اینکه رئال تیم قدرتمندی است و نامزدهای قهرمانی است در شرایط کنونی برای ما خوب است که برابر رئال قرار گرفتیم.
وی افزود: ما در روز گذشته در کالچو عملکرد خوبی را داشتیم و توانستیم در بازی مقابل ناپولی که خط حمله بسیاری خوبی را دارد، دروازه خود را بسته نگه داریم. اینکه برابر رئال قرار خواهیم گرفت اتفاق مهمی است ما باید در این شرایط آمده باشیم تا در دیدار رفت و برگشت پیروز شویم.
انتهای پیام/ر

http://fna.ir/NJKSC3


ویدیو مرتبط :
گل گارسیا برابر رئال مادرید (بنفیکا)