ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



حال و روز خرید درخشانِ درخشان!


  X  

تاریخ خبر : یکشنبه 1394.09.15 - 17:18

حال و روز خرید درخشانِ درخشان!

کاپ/ خوزه تادئو، مهاجم سابق پرسپولیس این روزها از سر بی تیمی حضور فعالی در اینستاگرام دارد و با پست های غیر فوتبالی اش، حسابی وب گردهای ایرانی را سرگرم کرده است.
اصولا یکی از مهمترین مشکلات فوتبال ما، بازیکن های خارجی هستند که برای حل کردن مشکلات باشگاه ها جذب تیمها می شوند اما اکثرا نه تنها گرهی را باز نمی کنند؛ بلکه گره مورد نظر را کورتر هم می کنند و می شوند پدیده ای مثل خوزه تادئو.
بازیکن 29 ساله ای که سال پیش و در نیم فصل دوم برای احیای خط حمله پرسپولیس با نظر مستقیم حمید درخشان آمد و حسابی هم برایش سر و صدا شد ولی در نهایت فقط یک گل، آن هم از روی نقطه پنالتی ماحصل کار این مهاجم چاق و چله بود.
این بازیکن بعد از اینکه برانکو عذرش را خواست به کشورش برگشت و بعد از حدود دو ماه، به تیم بوآ اسپورته در دسته دوم لیگ برزیل پیوست و رفت برای نجات این تیم از سقوط به دسته سوم که مطابق انتظار موفق به انجام چنین کار نشد و در طول 14 بازی، تنها دو گل به ثمر رساند. در نهایت تیمش، با قرار گرفتن در رده نوزدهم جدول بیست تیمی به دسته سوم لیگ برزیل سقوط کرد و تادئو از این تیم جدا شد.
در حال حاضر حدود یک ماه است که این مهاجم سیه چرده بدون تیم است و در حال انجام تمرینات شخصی است و شاید متوجه شده تنها جایی که به او با کیلوهای اضافه توجه می کنند؛ فوتبال ایران است و بس.
تادئو که حسابی در صفحه اینستاگرامش فعال است؛ به برکت حضور چند ماهه در پرسپولیس تعداد فالوورهایش را به 15 هزار نفر رسانده است. فالوورهایی که اکثرا فیک و دکوری هستند؛ چرا که پای اکثر پست های او، حداکثر 200الی 300 نفر لایک می کنند و بازهم ملت همیشه حاضر ایران، پای پست های او کامنت های مختلفی می گذارند. از "تو اسطوره پرسپولیس هستی" تا "بازیکن دسته ششی" و البته "بی ارزش لایکم کن" و حرف هایی که خودمان و خودتان میدانید و نیازی به توضیح آن نیست.
نکته جالب درباره این بازیکن، این است که اکثر عکس های او اصلا ارتباطی به فوتبال ندارند. آخرین پستش مربوط به ساعتی پیش است که او به استقبال کریسمس رفته است.
پست بعدی که بازهم برای امروز است؛ به آغاز یک روز خوب و جنگ تادئو با آن می پردازد.
پست بعدی یک دعوتنامه است برای کسانی که می خواهند به بچه های بی سرپرست برای کریسمس هدیه بخرند و اهدا کنند
و سرانجام پست بعدی متعلق به دور قبل است که تادئو از کاپیتان مرحوم پرسپولیس یاد کرده و او را برادر خود خوانده است.
نکته بارز در کامنت های او این است که تادئو حسابی از بازی در ایران خوشش آمده است و اصلا پست هایش رنگ و بوی یک بازیکن حرفه ای فوتبال را نمی دهد. فیلم یک موزیک لایو در رستوران و یا گذاشتن پستی با مضمون یک روز خوب، یهویی خودمان نمی تواند گویای این مساله باشد. البته تادئو سعی کرده با تبریک گفتن تولد اسکولاری و گذاشتن عکسی از خودش و فیل بزرگ بگوید قبلا برای خودش کسی بوده است. به هر حال تادئو دل به فالوورهای پرسپولیسی اش خوش کرده و کامنت های جالبی که اکثرا فارسی هستند و متوجه نمی شود.
در انتها فقط یک سوال داریم از حمید خان درخشان. حمید خان، این خرید درخشان را از کجا آوردی. نکند حرف هایی که از گوشه و کنار شنیده می شود درست باشد. نکند واقعا ویلایی در کار باشد و .... بگذریم. به هر حال حال و روز تادئو، شامل حال خیلی از بازیکنان خارجی ای می شود که به فوتبال ما آمدند و پولی به جیب زدند و رفتند.
با کانال تلگرامی آخرین خبر همراه شوید telegram.me/akharinkhabar

نظر شما


ویدیو مرتبط :
ترانه ی زیبای (ستاره ی درخشانِ من )