ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



مرادی: امیدوارم از سال آینده داور برتر سال آسیا دوباره انتخاب شود


به گزارش خبرگزاری فارس، مسعود مرادی اولین و آخرین داور ایرانی بود که در قاره آسیا عنوان داور برتر قاره کهن را در سال 2003 به دست آورد. در مراسم برترین‌های 2015 آسیا هم کنفدراسیون فوتبال آسیا انتخاب داور برتر را لغو کرد و اعلام شد دیگر داور برتر سال انتخاب نخواهد شد. مسعود مرادی در مورد این مساله به خبرگزاری فارس گفت: وقتی در بین نامزدهای برترین‌های فوتبال سال آسیا از نام داوران خبری نبود بسیار متعجب شدم. کاش کنفدراسیون فوتبال آسیا از سال آینده دوباره انتخاب داور برتر قاره آسیا را هم در دستور کار قرار بدهد.

وی ادامه داد: کسب عنوان داور برتر آسیا هم برای داور و هم برای کشورش یک افتخار محسوب می‌شود ضمن اینکه بین داوران بین‌المللی آسیا نیز رقابتی برای بهتر شدن شکل می‌گیرد. شاید کنفدراسیون فوتبال آسیا دلیلی برای حذف انتخاب برترین داور داشته است.

مرادی تصریح کرد: همانطور که انتخاب برترین مربی و بازیکن سال می‌تواند بسیار افتخارآمیز باشد انتخاب داور برتر آسیا هم می‌تواند برای جامعه داوری در آسیا مهم و افتخار آمیز باشد. در فوریه 2016 سمیناری در مالزی برگزار می‌شود که مسئولان دپارتمان و کمیته داوران کنفدراسیون فوتبال هم در آنجا حضور دارند و من این مساله را مطرح می‌کنم و امیدوارم از سال آینده دوباره انتخاب برترین داور آسیا در دستور کار قرار بگیرد.

انتهای پیام/ر

http://fna.ir/C5F447


ویدیو مرتبط :
مراسم انتخاب بهترین بازیکن سال 2013 آسیا