ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



عنايتي: برخي از بازيکنان ما در بازي‌هاي رسمي يک صدم تمرين هم نيستند


  X  

تاریخ خبر : چهارشنبه 1394.08.13 - 14:06

عنايتي: برخي از بازيکنان ما در بازي‌هاي رسمي يک صدم تمرين هم نيستند

تسنيم/ کاپيتان تيم فوتبال سياه‌جامگان تأکيد کرد که بازيکنان اين تيم در بازي‌هاي ليگ اعتمادبه‌نفس ندارند و اين موضوع مشکل اساسي آنها محسوب مي‌شود.
رضا عنايتي در خصوص اوضاع بحراني سياه‌جامگان در ليگ برتر گفت: شرايط تيم ما خراب است، اما زياد حاد نيست. ما بازيکنان جواني داريم که در تمرينات فوق‌العاده هستند، ولي در بازي‌هاي رسمي يک صدم تمريني که انجام مي‌دهند، نيستند. متأسفانه جو بازي، روي بازيکنان جوان ما تأثير مي‌گذارد و آنها نمي‌توانند بازدهي خوبي داشته باشند. نمي‌دانم چه اتفاقاتي رخ داده است، ولي فرهاد کاظمي اين تجربه را دارد که شرايط تيم را تغيير دهد. اميدوارم در تعطيلات ليگ برتر اين مشکل برطرف شود.
وي راجع به صحبت‌هاي اخير سرمربي سياه‌جامگان که از تعصب و غيرت او مثال زده است، خاطرنشان کرد: آقا فرهاد نسبت به من لطف دارد. البته بازيکنان ما خوب هستند، ولي منظور کاظمي اين است که آنها بايد بيشتر تلاش کنند تا خواسته‌هاي تاکتيکي سرمربي را در زمين پياده کنند. فکر مي‌کنم بازيکنان ما کم‌تجربه هستند و البته برخي از جوان‌ها قدر فرصتي را که کاظمي به آنها داده است، نمي‌دانند. آنها بايد بدانند که در فوتبال اين فرصت‌ها خيلي کم پيش مي‌آيد.
مهاجم سياه‌جامگان در مورد اينکه آيا مشکلات مالي اين باشگاه برطرف شده است، گفت: من دوست ندارم در مورد خودم حرف بزنم. تا الان هيچ پولي از سياه‌جامگان نگرفته‌ام، ولي من به اينجا آمدم تا دينم را به فوتبال مشهد ادا کنم. باشگاه 25 تا 30 درصد پول بازيکنان را داده است و فکر نمي‌کنم مشکل مالي داشته باشيم. فقط اميدوارم خيلي زود امتيازهاي از دست رفته را جبران کنيم.

نظر شما


ویدیو مرتبط :
یک صدم ثانیه