ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



می‌آبادی: نام همسر و فرزندم برای گرفتن ویزای شینگن در لیست تیم ملی قرار گرفت


فرامرز می‌آبادی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، درمورد وجود نام همسر و فرزندش در لیست تیم ملی هندبال ایران که قرار است به منظور برگزاری اردوی تدارکاتی به کشورهای لهستان و آلمان سفر کند، اظهار داشت: خواهر همسرم در آلمان زندگی می‌کند و خانواده‌ام برای رفتن به این کشور مشکلاتی داشتند، اما زمانی که متوجه شدم تیم ملی قرار است به لهستان و آلمان برود با مهدوی، رئیس فدراسیون صحبت کردم.

وی افزود: از مهدوی خواستم تا اگر شرایط فراهم است نام همسر و فرزندم را در لیست تیم ملی قرار دهد تا آنها بتوانند همراه با ملی‌پوشان ویزای شینگن بگیرند. مهدوی هم این موضوع را پذیرفت و من تعهد کردم که تمام هزینه‌های ریز و درشت این سفر برای خانواده‌ام را به صورت شخصی پرداخت کنم.

دبیرکل فدراسیون هندبال خاطرنشان کرد: من خودم همراه تیم ملی اعزام نمی‌شوم، اما مهدوی تیم را همراهی خواهد کرد. هنوز ویزای هیچ بازیکنی صادر نشده است و فکر می‌کنم طی امروز و فردا این اتفاق صورت بگیرد.

انتهای پیام/م

http://fna.ir/ZE7DIS


ویدیو مرتبط :
همسر نیمار در تمرین تیم ملی برزیل در جام جهانی2014