ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



دیدار تیم های فوتبال دخانیات رشت و مرغ مادر صومعه سرا مساوی شد


به گزارش خبرنگار ایرنا ، در این مسابقه كه عصر سه شنبه در رشت برگزار شد ، دو تیم فوتبال دخانیات رشت و مرغ مادر صومعه سرا در نهایت به نتیجه مساوی یك بر یك دست یافتند .
در این مسابقه كه از هفته بیستم این دوره از رقابت ها برگزار شد ، هر دو تیم فوتبال مرغ مادر صومعه سرا و دخانیات رشت كه به ترتیب در مكان های سوم و چهارم رده بندی قرار دارند ، یك بازی متعادلی را از خود به نمایش گذاشتند و سرانجام به نتیجه مساوی یك بر یك رضایت دادند .
همچنین در دیگر دیدارهای برگزار شده این رقابت ها ، تیم فوتبال ملوان نوین بندرانزلی با نتیجه یك بر صفر سرخ پوشان صومعه سرا را شكست داد و تیم فوتبال شهرداری كلاچای با سه گل شهرداری چوبر تالش را مغلوب كرد .
در دیگر دیدار برگزار شده این مسابقات نیز ، دو تیم همشهری كادوس و شهرداری ماسال رو در روی هم قرار گرفتند كه در نهایت تیم های فوتبال كادوس ماسال و شهرداری ماسال به نتیجه مساوی یك بر یك دست یافتند .
در جدول رده بندی این مسابقات نیز ، تیم فوتبال ملوان نوین انزلی در صدر جدول قرار دارد ، تیم سبحان داروی رشت دوم است ، تیم های مرغ مادر صومعه سرا و دخانیات رشت نیز به ترتیب در مكان های سوم و چهارم قرار دارند .
در رقابت های فوتبال قهرمانی لیگ برتر بزرگسالان استان گیلان جام گیل ، 13 تیم حضور دارند كه به صورت دوره ای و رفت و برگشت در یك گروه با هم به رقابت می پردازند .
7285/6070

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
دیدار مردم صومعه سرا با وزیر صنعت و معدن