ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



کریمی: نباید تکواندوکاران المپیکی‌ در لیگ برتر غایب باشند/ احتمال تکرار اتفاقات لندن زیاد است


مرتضی کریمی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در مورد شرایط تیم هیأت تکواندوی استان قزوین در مسابقات لیگ برتر، گفت: تیم ما بومی و جوان است، عملکرد بازیکنان در نی م‌فصل رفت خیلی راضی‌کننده نبود، آنها در حفظ نتیجه بازی و پایان مبارزات مشکل داشتند. 70 درصد نتیجه بازی‌هایمان را در ثانیه‌های پایانی مسابقه به حریفانمان واگذار کردیم. مقابل شهرداری ساری و ورامین حداقل حق تیم ما مساوی بود. بی‌تجربگی و ترس بازیکنان ما از حریفان باعث شکست شد.

وی در ادامه افزود: دور برگشت، بازیکنان تیم هیات تکواندوی قزوین از لحاظ فنی خیلی بهتر از دور رفت شدند. به هر حال آنها در طول هفته‌های گذشته تجربه زیادی کسب کردند. دور رفت، زنگ تفریح بودیم برای تیم‌های دیگر، اما حالا از آن حالت خارج شدیم و یکی از حریفان سرسخت حاضر در لیگ شده‌ایم. این را مربیان دیگر تیم‌ها می‌گویند. خوشحالیم از اینکه رفته‌رفته شرایط بچه‌های جوان تیم ما بهتر می‌شود.

سرمربی سابق تیم ملی تکواندو در ادامه، عنوان کرد: به نظرم حضور بازیکنان المپیکی در لیگ برتر به سود هر دو طرف است، نکته اول اینکه نفرات المپیکی می‌توانند با مبارزه کردن در مسابقات لیگ در اوج آمادگی باشند و نکته دوم اینکه جوان‌تر با مبارزه مقابل آنها تجربیات بسیار زیادی را کسب می‌کنند، به عنوان مثال در لیگ برتر چه کسی بهتر از هادی‌پور می‌تواند مقابل فرزان آشورزاده بازی کند و یا اینکه مهدی خدابخشی و سجاد مردانی می‌توانند با هم یا اینکه مقابل امید عمیدی مبارزه کنند.

کریمی در ادامه صحبت‌های خود، خاطرنشان کرد: اگر بازیکنان المپیکی در لیگ برتر بازی نکنند، احتمال دارد، اتفاقاتی که برای باقری معتمد و یوسف کرمی در المپیک لندن رخ داد، برای آنها نیز رخ بدهد. با تصمیمات کادر فنی کاری ندارم و این صحبت‌ها نظر شخصی من است. کدام میدان می‌تواند بهتر از لیگ برتر باشد.

وی در پایان صحبت‌های خود عنوان کرد: حضور نفرات المپیکی در لیگ برتر باعث داغ شدن تنور مسابقات می‌‌شود. موضوع مهم دیگری که در این میان وجود دارد این است که خیلی‌ از تکواندوکاران حاضر در لیگ مدعی پوشیدن پیراهن تیم ملی هستند، اما نمی‌توانند خود را ثابت کنند. جوانان ما اگر نتوانند مقابل ملی‌پوشان مبارزه کنند، انگیزه‌شان را از دست می‌دهند.

انتهای پیام/م

http://fna.ir/XFDV3R


ویدیو مرتبط :
‫حواشی مراسم بدرقه تکواندوکاران المپیکی ایران‬‎