ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



قرائت قرآن در بازی‌های لیگ برتر برای درگذشت اولادی


قرائت قرآن در بازی‌های لیگ برتر برای درگذشت اولادیکاپ/ مراسم تشییع و خاکسپاری پیکر بازیکن سابق تیم ملی،استقلال ، پرسپولیس وملوان با حضور چهره های سرشناس فوتبال و نماینده سازمان لیگ برگزار شد .
پیکر مهرداد اولادی صبح امروز در ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر با حضور جمع کثیری از هواداران فوتبال و مردم شهر تشیع شد. این مراسم با حضورچهره های سرشناس ورزشی و فوتبال کشوربرگزار شد وهمچنین غلامرضا بهروان رئیس کمیته مسابقات بعنوان نماینده سازمان لیگ در این مراسم حضور داشت.
مسئولان شهرستان قائمشهر تدابیر و تدارکات خوبی اندیشیده‌اند و مراسم تشییع پیکر و خاکسپاری مهرداد اولادی با وجود حضور بیش از 30 هزار نفر از دوستداران وی با نظم خوبی برگزار شد.
نایب رئیس فدراسیون ورئیس سازمان لیگ فوتبال ایران طی نامه ای به کلیه ناظران مسابقات درهفته بیست و هفتم لیگ برتر اعلام کرد به مناسبت درگذشت مهرداد اولادی تمام بازی های این هفته با قرائت فاتحه برای آن مرحوم برگزار شود.

منبع: کاپ


ویدیو مرتبط :
10 گل برتر منچستر سیتی در بازی های اول لیگ برتر انگلیس