ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



نقد کامل داوري پرسپوليس - ذوب‌آهن


  X  

تاریخ خبر : چهارشنبه 1394.08.13 - 17:44

نقد کامل داوري پرسپوليس - ذوب‌آهن

ورزش 3/ بازي پرسپوليس و ذوب آهن آنچنان که پيش بيني مي شد پرحاشه و جنجالي به پايان رسيد و اشتباهات داوري روي کيفيت فني و حذف پرسپوليس تاثير داشت. بازي پرسپوليس و ذوب‌آهن را از نگاه نقادانه خود مورد بررسي قرار داده و نکات ويژه و لحظات حساس را اينگونه تشريح مي‌کند.
دقيقه 22: تصميم داور در اخراج ايمان صادقي صددرصد اشتباه بود.
در اين باره بد نيست يادآور شوم که در صحنه هاي اينچنين کمک داور مي‌ تواند بيشترين کمک را به داور داشته باشد اما متاسفانه علي ميرزابيگي کمک اول بازي هيچ کمکي به داور نکرد.
دقيقه 29: خطاي سنگين احمد نوراللهي حداقل يک کارت زرد داشت که داور آن را ناديده گرفت.
دقيقه 57: کمک داور دوم سجاد طوري آفسايد رجب‌زاده را گرفت که اين تصميم در حمله ذوب‌آهن اتفاق افتاد و اشتباه بود.
دقيقه 60: توهين بسيار زشت کاوه رضايي که حتي از تلويزيون مشهود بود، يک کارت قرمز صددرصد براي او به همراه داشت که داور در آن صحنه رويش را برگردانده و نتوانست متوجه حرف رضايي شود.
دقيقه 65: به نظر من در صحنه سرنگون شدن مهدي رجب‌زاده، فرشاد احمدزاده با پايش مانع حرکت او شد وگرنه دليل ندارد يک بازيکن باتجربه در يک فرصت بسيار خوب خودش را به زمين بزند و نقد را به نسيه بفروشد.
دقيقه 66: خطاي بازيکن ذوب‌آهن روي عاليشاه بايد با کارت زرد بازيکن ذوب‌آهن توام مي‌ شد.
دقيقه 80: يک بار ديگر سجاد طوري به اشتباه براي ذوب‌آهن آفسايد اعلام کرد و فرصت حمله را از اين تيم گرفت.
دقيقه 85: محسن بنگر روي مهاجم ذوب‌آهن خطا کرد که داور آن را ناديده گرفت.
ضمنا از آقاي يدالله جهانبازي که از داوران خوب و باتجربه کشور هستند به خاطر اخطار درستي که در دقيقه 105 به مرتضي قديمي‌پور دروازه‌بان پرسپوليس داد و همچنين دو صحنه آوانتاژ بسيار حرفه‌اي که در دقايق 37 و 63 اعلام کردند، بايد تجليل کرد هرچند او بازيکن ذوب‌آهن بعد از اعلام آوانتاژ به نفع پرسپوليس بعد از پايان هر صحنه بايد کارت زرد مي‌گرفتند.

نظر شما


ویدیو مرتبط :
نقد و بررسی و کارشناسی ذوب آهن - پدیده