ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



کرار جاسم مثل دندان خراب باید کنده شود/ بدون او هم صدر جدولیم


  X  

تاریخ خبر : دوشنبه 1394.08.18 - 14:17

کرار جاسم مثل دندان خراب باید کنده شود/ بدون او هم صدر جدولیم

کاپ/ پیشکسوت تیم استقلال گفت:ادامه همکاری باشگاه استقلال با هافبک عراقی اش به صلاح و خیر این مجموعه نیست.
جواد قراب درباره اینکه گفته می شود همچنان احتمال همکاری باشگاه استقلال با کرار جاسم وجود دارد اظهار داشت: این بازیکن وجدانا یک فوتبالیست خوب، باهوش و باتکنیک است. اما نمیدانم چرا و چه چیز باعث می شود گاهی اوقات از مسیر فوتبالی خارج شده و به حاشیه برود.
وی افزود: مظلومی دوست دارد این بازیکن در اختیار استقلال باشد چون به مسائل تکنیکی و فنی این بازیکن اعتقاد دارد. اما مهم این است که هنوز کسی نتوانسته رگ خواب کرار جاسم را پیدا کند. چون در آن صورت قطعا او می تواند یک فوتبالیست مفید برای تیم باشد. ضمن اینکه یک عده از بیرون به این موضوع دامن هم می زنند.
پیشکسوت استقلال تاکید کرد: البته نمی توان این موضوع را نادیده گرفت که این بازیکن اصلا اخلاق خوبی ندارد و بارها مشکلات عدیده ای برای تیم و باشگاه به وجود آورده است که این اصلا خوب نیست. در این مدت هم مشاهده کردم که تقریبا همه پیشکسوتان باشگاه استقلال مخالف حضور کرار در تیم هستند. من هم با سایرین موافقم. نمی توان یک دندان خراب را تحمل کرد و باید کنده شود.
قراب اضافه کرد: بهتر است هرچه زودتر این بازیکن از استقلال جدا شود. با او توافق کنند یا به جایش بازیکن بگیرند که نه لطمه ای به این فوتبالیست بخورد و نه تیم استقلال. قطعا استقلال که این روزها با حضور جوانان آینده دارش در لیگ خوب کار می کند و صدر جدول است از این پس هم می تواند بدون این بازیکن به راهش ادامه دهد.

نظر شما


ویدیو مرتبط :
جاسم کرار