ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



لیست خرید برانکو برای فصل بعد پرسپولیس لو رفت


لیست خرید برانکو برای فصل بعد پرسپولیس لو رفتنامه نیوز/ سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس لیست خرید سال آینده تیمش را از حالا آماده کرده است.
برانکو سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس تا پایان این فصل با این تیم قرارداد دارد و این در حالی است که هواداران این تیم خواهان تمدید قرارداد با او هستند.
مدیران باشگاه پرسپولیس با وجود صحبت های ضد و نقیض درباره تمدید قرارداد با برانکو هنوز کاری در این زمینه انجام نداده اند.
در این خصوص شنیده می شود برانکو لیست فصل آینده خودش را آماده کرده تا در صورتی که در پرسپولیس باقی بماند این بازیکنان را جذب کند.
یک مهاجم نوک، دو مدافع میانی، یک مدافع چپ و یک پلی میکر بازیکنانی هستند که برانکو بازی های شان را در لیگ ایران دیده و آن ها را پسندیده است.

عضو کانال ورزش شوید

منبع: نامه نیوز


ویدیو مرتبط :
تونی : لیست خرید نیم فصل من ، حفظ بازیکنان فعلی است