ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



وقتی عادل فریب خورد/ کسی که نقشه‎های فردوسی‌پور را بر هم زد


وقتی عادل فریب خورد/ کسی که نقشه‎های فردوسی‌پور را بر هم زدکاپ/ مجری برنامه که تصور می کرد یکی از میهمانانش همسو با خود او حرکت می کند، ناگهان متوجه شد که نقشه هایش نقش بر آب شده است.
برنامه 90 دوشنبه شب گذشته با محوریت شکست تیم امید روی آنتن رفت؛ برنامه ای که سازندگان آن کلی فکر و نقشه برایش داشتند و می خواستند با احضار دو کارشناس، یکی مجید جلالی در نقش حامی و دیگری جلال چراغپور در نقش مخالف، برنامه را به بحثی چالشی مبدل سازند و طبیعی بود که عادل فردوسی پور به عنوان مجری نیز به سمت مخالفین گرایش داشت.
تماس با دو کارشناس از دو روز قبل حاصل و قرار شد با دست پر به برنامه 90 بروند اما در همان لحظات ابتدایی بحث خیلی زود فردوسی پور متوجه شد که چراغپور آنی نیست که انتظارش را می کشید.
بحث به جایی رسید که هر دو کارشناس در یک مسیر قرار گرفتند و فردوسی پور که قرار بود مجری باشد خودش ناگزیر در نقش مخالف ظاهر شد و حتی در خلال همان برنامه اعتراف کرد که هر دو میهمانش موافق تیم امید و عملکرد فنی آن بوده اند و یا حداقل حرف هایی که او دلش می خواسته را نزده اند.
این داستان سبب شد که در پشت پرده برنامه، عادل با طعنه به چراغپور بگوید: «شما قرار بود مخالف باشید اما روی آنتن موافق شدید.»
اینکه چرا فردوسی پور در این برنامه حساس بعد از حذف تیم امید نقشه هایش نقش بر آب شد شاید در حرف های چراغپور نهفته باشد.
این کارشناس اظهار داشت: «آقای فردوسی پور با بنده تماس گرفت و گفت می خواهیم درباره بازی های تیم امید بحث کنیم، شما می آیید؟ من هم گفتم چرا که نه.»
وی افزود: «بنده قبل از آن، به عنوان کارشناس فنی رادیو ورزش بازی ایران و ژاپن را تحلیل کرده بودم که فکر می کنم حرف هایم در رادیو موجب شده بود آقای فردوسی پور برداشت اشتباهی داشته و تصور کند من مخالف هستم. البته ایشان وقتی هم از من دعوت کرد نگفت که قرار است بنده نقش مخالف را داشته باشم زیرا بنده اگر به آن برنامه رفتم برای ارائه تحلیل درست از یک بازی تیم امید، آن هم بازی ایران و ژاپن که دیده بودم بود. اساسا هم با تحلیل به عنوان موافق یا مخالف کنار نمی آیم و اگر بحثی می کنم آن بحث باید منطبق با واقعیات باشد.»
صحبت های چراغپور را که در کنار یک جمله فردوسی پور در برنامه مذکور قرار دهیم پر واضح می شود که داستان از کجا آب می خورد.
آن شب فردوسی پور خطاب به چراغپور گفت: «شما جایی - فکر کنم در رادیو ورزش - گفته بودید که تیم ملی سواد فوتبالی ندارد و ...»
همین جمله عادل نشان می داد که او با شنیدن تحلیل چند روز قبل این کارشناس در رادیو تصور کرده که می تواند انتقادات تندی را علیه کادر فنی تیم امید روی آنتن زنده شبکه سه ببرد اما این اتفاق رخ نداد و رفته رفته خود مجری برنامه به جای چراغپور طرف بحث با جلالی شد.

جذاب ترین خبرهای ورزشی را در کانال تلگرامی کانال ورزش دنبال کنید

منبع: کاپ


ویدیو مرتبط :
عادل فردوسی پور: چرا افشین پیروانی داد می زد؟!