ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



همسر ستاره منچستریونایتد درخواست طلاق داد


به گزارش خبرگزاری فارس، بر اساس خبر روزنامه دیلی استار استاسی کوکه همسر ستاره و کمک مربی کنونی منچستر یونایتد پس از 8 سال زندگی مشترک خواهان جدایی از رایان گیگز شد.

بعد از اینکه خبر رسوایی و ارتباط رایان گیگز در رستوران ورسلی با یکی از کارکنان این رستوران فاش شد و به همین دلیل روابط زوج معروف به سردی گرایید و در نهایت خانوم کوکه در آخرین اقدام خواهان جدایی از کمک مربی منچستر شد.

پس از انتشار این خبر کوکه همسر38  رایان گیگز با جمع کردن اشیاء خود خانه را ترک و ابراز کرده هیچ میلی برای ادامه زندگی با همسر معروفش را ندارد.

 


گیگز در واکنش به این خبر گفت: همسرم در حال حاضر با همراه خانواده به تعطیلات رفته و این خبرها صحت ندارد.

پیش از این گیگز42 ساله به دلیل رابطه با ناتاشا یکی از چهره‌های معروف شهر منچستر که به مدت 8 ماه طول کشید و این موضع هم باعث بد نامی وی در رسانه ها شد.

انتهای پیام/ک


ویدیو مرتبط :
درخواست طلاق به خاطر خیانت همسر جوان