ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



تاج: اشتباهات داوري ليگ را تحت تأثير قرار داده است


  X  

تاریخ خبر : پنج‌شنبه 1394.08.14 - 14:23

انتقاد تند رئيس سازمان ليگ از داوري‌ها/ تاج: به هواداران پرسپوليس حق مي‌دهم

کاپ/ رييس سازمان ليگ گفت: طاهري راست مي گويد، او ميلياردها تومان هزينه کرده است و خون دل خورده و نبايد اينگونه دسترنجش از بين برود.
مهدي تاج درباره اظهارات علي اکبر طاهري پيرامون داوري ها و اينکه گفته بود وي از داوري ها ناراضي است عنوان کرد: بله من واقعا از اين اتفاق ناراحتم. چرا بايد با اشتباه داور فحشش را ما بخوريم؟ اشتباه داوري کم نيست و ليگ را به طور کامل تحت تاثير خودش قرار داده است.
وي ادامه داد: من هم به تماشاگران پرسپوليس حق مي دهم. به نظر مي رسد اين روند داوري ها براي فوتبال کشورمان مطلوب نيست و اتفاق خوبي نيست که پرسپوليس در بازي ليگ و حذفي مقابل ذوب آهن از داوري لطمه بخورد. طاهري راست مي گويد، او ميلياردها تومان هزينه کرده است و خون دل خورده و نبايد اينگونه دسترنجش از بين برود. از روز گذشته هم هواداران متعصب پرسپوليس با من تماس داشته اند و به شدت از اين وضعيت ناراحت هستند. کميته داوران بايد پاسخگو باشد.
تاج خاطرنشان کرد: من امروز با اصفهانيان صحبت کردم و نگراني هايم را منتقل کردم. به طور حتم اين روند اتفاقات بايد پيگيري شود. هواداران پرسپوليس از اين وضع ناراحتند و بايد در جهت التيام آنها تصميمي گرفت.

نظر شما


ویدیو مرتبط :
نامه تاج درمورد اشتباهات داوری به کفاشیان حاشیه ساز شد