ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



حقیقی: علت جدایی‌ام از صبا پیشنهاد از چین بود/ برای رسیدن به تیم ملی به تایلند رفتم


رضا حقیقی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در خصوص حضورش در لیگ تایلند اظهار داشت: در ایران همه فکر می‌کنند که لیگ تایلند ضعیف است اما واقعاً اینگونه نیست و این لیگ از لیگ کشورهایی چون قطر و همسایه‌های ما اگر بالاتر نباشد پایین‌تر نیست.

وی ادامه داد: باشگاه‌ها در تایلند امکانات بسیار خوبی دارند. من قبل از جام جهانی به برزیل رفتم و همان امکاناتی که در کشور برزیل وجود داشت در تایلند هم وجود دارد. تیم ما هم شرایط بسیار خوبی دارد و از جمله تیم‌های حرفه‌ای به حساب می‌آید. امسال برای قهرمانی در لیگ تایلند و حضور موفق در آسیا تلاش می‌کند که امیدوارم به این اهدافش برسد.

بازیکن سابق تیم فوتبال صبا در خصوص علت جدایی‌اش یادآور شد: من به فکر پیشرفت فوتبالم بودم و باید انتخاب خوبی انجام می‌دادم. در خصوص جدایی‌ام از صبا حرف و حدیث‌های زیادی مطرح شد و هر کس دلش خواست به موضوعی اشاره کرد. من پیشنهادی از چین داشتم اما این مسئله صد در صد اتفاق نیفتاده بود. تفاهم‌هایی صورت گرفته بود که چون من زیاد با قراردادهای خارجی آشنایی نداشتم از صبا جدا شدم و قراردادم را فسخ کردم. اما پس از آن با تیم چینی به توافق نرسیدیم.

حقیقی با اشاره به اینکه قراردادها در ایران اعتباری ندارد یادآور شد: تیم‌ها وقتی با بازیکن قرارداد می‌بندند به تعهداتشان عمل نمی‌کنند این موضوع باعث می‌شود تا سایر بازیکنان هم تصمیم بگیرند به سایر کشورها بروند تا به حق و حقوق خود برسند.

وی افزود: جا دارد از مدیر برنامه‌هایم آقای خرسندی تشکر کنم که زحمت زیادی برای من کشید و امیدوارم با عملکردی که در لیگ تایلند از خود نشان می‌دهم بتوانم موفق ظاهر شوم.

بازیکن تیم فوتبال سوفان‌بوری در خصوص اینکه آیا به فکر تیم ملی هم هست یا خیر گفت: به خاطر حرف و حدیث‌هایی که برای من پیش آمد انگیزه بالایی دارم مطمئن باشید یکی از دلایلی که به لیگ تایلند آمدم این بود که به تیم ملی برسم. خودم به شخصه کی‌روش را خیلی دوست دارم و مطمئن باشید اگر بتوانم شرایط خود را داشته باشم به تیم ملی دعوت خواهم شد.

انتهای پیام/ا

http://fna.ir/JO26Y6


ویدیو مرتبط :
تیم ملی والیبال بانوان ایران در برابر تایلند