ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



المپیاد ورزشی درون مدرسه ای موجب تقویت روحیه نشاط دانش آموزان می شود


به گزارش ایرنا، محمدعلی جعفری روز پنجشنبه در جلسه هماهنگی برنامه های المپیاد ورزشی درون مدرسه ای در شهرستان یزد افزود: اگر ورزش در ساختار زندگی دانش آموزان نهادینه شود، قطعا سلامت روحی و جسمانی جامعه ما در آینده با حضور این اعضای تاثیر گذار در فعالیت های اجتماعی تضمین خواهد شد.
وی با اشاره به برگزاری موفقیت آمیز المپیاد ورزشی درون مدرسه ای در سال گذشته اظهار داشت: طرح المپیاد ورزشی درون مدرسه ای برای دومین سال نیز با نگاه ویژه به سلامت و نشاط در مدارس و به منظور افزایش فعالیت های ورزشی دانش آموزان طراحی شده است.
معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار یزد بر ضرورت نهادینه ساختن ورزش در بین همه اقشار جامعه به ویژه نوجوانان و جوانان تاکید کرد و گفت: برگزاری تمامی مراحل این المپیاد بر عهده خود دانش آموزان می باشد.
وی تصریح کرد: اجرای المپیاد ورزشی در بین دانش آموزان علاوه بر ایجاد شور و نشاط حاصل از فعالیت های ورزشی در بین آنان، زمینه ساز تمرین کارگروهی در مدارس می شود.
جعفری خاطرنشان کرد: اهمیت به ورزش های همگانی و پرداختن به بازی های بومی، محلی و بازیهایی متناسب با ظرفیت مدارس منطقه از دیگر ویژگی های برگزاری المپیاد ورزشی درون مدرسه ای است .
معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار یزد خواستار تعامل ادرات و نهادهای شهرستان با آموزش و پرورش نواحی یک و دو برای برگزاری موفق این المپیاد شد و افزود: اجرای موفق این طرح در سایه همدلی، همراهی و تعامل بین بخشی میان دستگاه های اجرایی به ویژه اداره ورزش و جوانان، شهرداری ها و آموزش و پرورش است.
بیش از 90 هزار دانش آموز در دومین دوره المپیادورزشی درون مدرسه ای حضور دارند و این مسابقات در 8 رشته ورزشی و با توجه به امکانات و فضای آموزشگاه برنامه ریزی شده است.ک/2
7537/8068

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
المپیاد ورزشی درون مدرسه ای