ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



بازیکن سابق پرسپولیس و برهانی معاوضه می‌شوند؟


  X  

تاریخ خبر : شنبه 1394.08.16 - 22:03

بازیکن سابق پرسپولیس و برهانی معاوضه می‌شوند؟

آخرین خبر/ در حالی که برخی رسانه ها از پیشنهاد باشگاه استقلال به محمدرضا خلعتبری مهاجم سپاهان و بازیکن پیشین پرسپولیس خبر داده بودند این بازیکن هم در مصاحبه ای پیشنهاد استقلال را تایید کرد.
گویا با جدایی حسین فرکی سرمربی مستعفی سپاهان بازیکنانی که رابطه خوبی با او داشته اند نتوانسته اند با جو جدید و مربی گری محرم نویدکیا کنار بیایند که خلعتبری یکی از آنهاست.
این بازیکن با توجه به شرایط فعلی سپاهان بدش نمی آید از این تیم جدا شود و گویا از پیشنهاد استقلال هم استقبال کرده است منتها باشگاه سپاهان هنوز در این باره نظرش را اعلام نکرده است.
گفته می شود مسئولان باشگاه استقلال پیشنهاد معاوضه آرش برهانی با خلعتبری را داده اند و حضور بازیکن سابق پرسپولیس در تیم استقلال به شرطی میسر می شود که سپاهانی ها با معاوضه او و برهانی موافقت کنند.

نظر شما


ویدیو مرتبط :
گل برهانی به پرسپولیس