ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



جهانبازي: در انزلي صحبت از 20 ميليارد بود، اما نظر کمک داور را تغيير دادم


  X  

تاریخ خبر : جمعه 1394.08.15 - 16:14

جهانبازي: در انزلي صحبت از 20 ميليارد بود، اما نظر کمک داور را تغيير دادم

فارس/ داور بازي پرسپوليس و ذوب آهن گفت: اگر کمک داور يک درصد به من مي‌گفت در خطاي دروازه‌بان پرسپوليس مردد هستم، من کارت قرمز را برمي‌گرداندم.
يدالله جهانبازي در مورد نحوه قضاوت در بازي پرسپوليس و ذوب آهن و اخراج ايمان صادقي گفت: من در آن صحنه نديديم که توپ به کدام قسمت از بدن دروازه‌بان پرسپوليس خورد، اما کمک داور پرچم زد و به من اشاره کرد که توپ به دست ايمان صادقي خورده است و چون از يک گل مسلم با خطا جلوگيري کرده بود مجبور بودم به او کارت قرمز نشان بدهم.
وي ادامه داد: بعد از آن هم به سراغ کمک داور رفتم و به او گفتم مطمئني که توپ به دست دروازه‌بان پرسپوليس خورده که او با قاطعيت اين مسئله را تائيد کرد و سه بار اين مسئله را از او پرسيدم. اگر علي ميرزابيگي فقط يک درصد به من مي‌گفت که مردد هستم و شک دارم من کارت قرمز را برمي‌گرداندم و با يک «دراپ بال» بازي را ادامه مي‌دادم، اما ميرزابيگي تاکيد کرد که دروازه‌بان پرسپوليس مرتکب خطاي هند شده است. خوردبين، جلال مرادي و چند نفر ديگر در آنجا بودند و مي‌توانند شهادت بدهند.
جهانبازي در مورد اينکه مي‌توانست تصميمش را در مورد اخراج دروازه بان پرسپوليس برگرداند گفت: بله، چون هنوز بازي شروع نشده بود من طبق قانون مي‌توانستم اين کار را انجام دهم بارها من پرچم و تصميم کمک داور را برگردانده‌ام. معروف ترين صحنه همان بازي بين ملوان و ابومسلم بود که داود رفعتي کمک داور اعلام پنالتي کرد و من اين پنالتي را رد کردم و تصميم را برگرداندم در ان مسابقه صحبت از 18 تا 20 ميليارد تومان پول بابت سقوط يک تيم مطرح بود و تيمي که سقوط مي‌کرد از نظر مالي چنين مبلغي را ضرر مي کرد اما من تصميم کمک داورم را برگرداندم در تبريز هم در گذشته تصميم کمک داورم را برگردانده بودم.
داور مسابقه در مورد محروميت 4 جلسه خودش و ميرزابيگي گفت: بحث محروميت اکنون مهم نيست من دوست دارم که حقيقت مشخص شود و همه بدانند که من چنين تصميمي نگرفته‌ام. اگر چه من کارت قرمز را به دروازه‌بان پرسپوليس نشان دادم اما اين تصميم کمک داورم بود. به هر حال تيم پرسپوليس از قضاوت اين مسابقه ضرر کرده است و من هرچند در اين تصميم نقشي نداشته ام اما شرايط پرسپوليس و هوادارانش را درک مي‌کنم و از آنها عذرخواهي مي‌کنم.

نظر شما


ویدیو مرتبط :
تمارض کمک داور