ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



جریمه مالی و اخطار به نایب رئیس فیفا


  X  

تاریخ خبر : جمعه 1394.08.22 - 17:15

جریمه مالی و اخطار به نایب رئیس فیفا

ورزش سه/ آنخل ماریا ویار، رئیس فدراسیون فوتبال اسپانیا و نایب رئیس فیفا، امروز از سوی کمیته انضباطی فیفا به دلیل عدم همکاری های لازم با کمیته تحقیق این سازمان، اخطاری جدی دریافت کرده و جریمه مالی شد.
ویار مدت هاست که رئیس فدراسیون فوتبال اسپانیاست و علاوه بر نایب رئیسی فیفا، نفر دوم یوفا و مرد مورد اعتماد پلاتینی نیز محسوب می شود. تحقیق کنندگان در مورد فساد در انتخاب میزبان جام جهانی 2018 و 2022، در ابتدا روی همکاری ویار حساب ویژه ای باز کرده بودند اما چند ماه پیش دریافتند که وی در این زمینه کمک لازم را به آنها نکرده است.
ویار پس از دریافت اولین اخطار، متعهد شد که هر چیزی که اطلاع دارد را در اختیار تحقیق کنندگان بگذارد ولی کمیته انضباطی فیفا با وجود متعهد ماندن ویار، امروز وی را 25 هزار فرانک سوئیس جریمه کرد و به او اخطاری جدی داد. این حکم می توانست بسیار بدتر از اینها باشد و خطر تعلیق نیز او را تهدید می کرد.
بر اساس حکم دیگر کمیته انضباطی، دو عضو کنگویی فیفا به نام های ژان بلایسی مایولاس و باجی مومبو وانته ته نیز 6 ماه از فعالیت در فیفا تعلیق شدند.

نظر شما


ویدیو مرتبط :
آیا رئیس فیفا به دلیل فساد مالی استعفا داده است؟