ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



تیم فوتبال سردار بوکان نیازمند حمایت مالی است


سعید شوکتی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: تیم سردار با تاخیر و بدون بازی های تدارکاتی در حالی وارد مسابقات لیگ فوتبال دسته دوم کشور شد که ساختار این تیم شرایط حضور در لیگ را نداشت.
وی ادامه داد: با وجود اینکه شرایط تیم برای حضور در این مسابقات مهیا نبود ولی با حمایت های مردمی و تماشاگران متعصب این تیم همچنین تلاش جدی بازیکنان توانستیم در نیم فصل نخست را با شرایط بسیار سخت به پایان رسانده و هم اکنون در جایگاه هفتم گروه قرار بگیریم.
شوکتی گفت: برای تداوم موفقیت های این تیم در کنار نیاز جدی مالی به کادر فنی مجرب و بازیکنان توانا نیز نیاز است تا به این تیم دعوت شده و این تیم را در ادامه رقابت ها یاری رسانند.
مربی تیم فوتبال سردار بوکان با بیان اینکه سرمربی این تیم نیز به دلیل کسب نتایج ضعیف استعفا داده است، اضافه کرد: با تداوم این شرایط این تیم قادر نخواهد بود در نیم فصل دوم حضوری موفق در لیگ داشته باشد.
وی در خصوص تفاوت بین بازیکنان داخل زمین و نیمکت نشینان تیم سردار اظهار کرد: با وجود اینکه تلاش داریم سطح بازیکنان ذخیره خود را افزایش دهیم ولی با این وجود به بازیکنانی توانا و با تجریه دیگر نیاز داریم.
شوکتی در خصوص وضعیت مالی تیم گفت: اگر شرایط مالی این تیم همچنان به این طریق ادامه داشته باشد بازیکنان فعلی تیم از آن خداحافظی خواهند کرد.
به گزارش ایرنا، تیم سردار بوکان در گروه دوم لیگ دسته دوم فوتبال باشگاه های کشور و با تیم های شهرداری تبریز، بادران تهران، پارس جنوبی جم، شهرداری ماهشهر، تربیت نوین یزد، کیمیا فرایند تهران، شهرداری کامیاران، پتروکیان شوشتر و کارگر بنه گز هم گروه است.
شهرستان بوکان با 225 هزار نفر جمعیت در جنوب آذربایجان غربی قرار دارد.
7510/6185/2093

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
حمایت دوقلوها از تیم ملی فوتبال در بازی های جام جهانی