ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



مسی: هیچ كس در بارسا دوست ندارد رئال عنوان قهرمانی بدست آورد


مهاجم بارسلونا در گفت و گو با تارنمای خبری ساكرنت ابراز امیدواری كرد كه رئال مادرید در دیدار فینال لیگ قهرمانان اروپا برابر اتلتیكو مادرید شكست بخورد.
بارسلونا در دیدار یك چهارم نهایی لیگ قهرمانان برابر اتلتیكو مادرید شكست خورد و اتلتیكو مادرید با غلبه بر بایرن مونیخ به فینال این رقابتها صعود كرد.
مسی با ابراز امیدواری نسبت به پیروزی شاگردان سیمئونه گفت:‌ مشخص است كه در بارسلونا كسی دوست ندارد رئال هیچ قهرمانی بدست آورد.
وی افزود:‌ اگر اتلتیكو در فینال لیگ قهرمانان اروپا پیروز شد، بارسلونا خیلی خرسند خواهد شد.
مسی ادامه داد: عملكرد اتلتیكو مادرید عالی بود و شكست این تیم آسان نیست. بازیكنان اتلتیكو حریف سرسختی هستند.
امیدهای بارسلونا برای دومین قهرمانی سه گانه متوالی (لالیگا، جام حذفی اسپانیا و لیگ قهرمانان اروپا) بعد از شكست برابر اتلتكیو از بین رفت و مسی هم اكنون خواهان دو قهرمانی در فصل جاری است.
مسی گفت:‌ حذف از لیگ قهرمانان اروپا، شكست بزرگی بود. ما در بازی رفت از اتلتیكو مادرید خیلی بهتر بودیم، اما دیدار بازگشت بسیار سخت بود. اگر بتوانیم فصل را با قهرمانی لالیگا و جام حذفی به پایان برسانیم، عالی می شود. ولی این كار آسان نیست.
وی گفت: ما دو دیدار فینال را در لالیگا و جام حذفی در پیش داریم. ما در لالیگا امتیازات زیادی از دست دادیم،‌ اما به موقع جبران كردیم.
ورزشی**1210**1584

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
بارسا -رئال....گل های مسی و رونالدو