ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



ترابیان: شمسایی شانس بیشتری برای دیده شدن داشت/ خواستار پاسخ سریع چینی‌ها شدیم


عباس ترابیان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در خصوص انتخاب وحید شمسایی به عنوان بهترین بازیکن و تیم تاسیسات به عنوان بهترین تیم فوتسال آسیا اظهار داشت: من پیش از این هم گفته بودم این انتخابات رخ می‌دهد چرا که پارامترهای AFC در مورد امتیازدهی به بازیکنان و تیم‌ها بر مبنای مسابقات است و چون آخرین رقابت‌های برگزار شده هم جام باشگاه‌های آسیا بود بی شک و تردید چنین انتخاب‌هایی باید صورت می‌گرفت.

وی ادامه داد: یکی از دلایلی که وحید به عنوان بهترین بازیکن انتخاب شد حضور بیشتر او در تمامی مسابقات بود که بیش از یک بازیکن معمولی در رقابت‌ها حضور داشت و توانست توانایی‌ها و مهارت خود را بیشتر نشان دهد و این شانس را داشت که در امر گلزنی هم بیشتر موفق باشد. به هر حال من روز گذشته در تماسی با قهرمان تمام نشدنی‌مان این موفقیت را به او تبریک گفتم و برایش آرزوی موفقیت کردم.

رئیس کمیته فنی و توسعه‌ فوتسال و فوتبال ساحلی افزود: تاسیسات هم مدیریت خوب و با برنامه‌ریزی مناسبی پیش می‌رود که حساب‌شده اقدامات را انجام می‌دهند. صنعت نفت پشت این تیم است و قطعا تیم باید نتیجه مطلوبی بگیرد. ما چنین باشگاه‌هایی را باید حفظ کنیم. امیدوارم که آنها در ادامه بتوانند موفق باشند.

وی در مورد اینکه ژاپنی‌ها بیشترین جوایز را از آن خود کردند، گفت: این امر غیرطبیعی نیست چرا که ژاپنی‌ها هم لابی بهتری و هم آدم‌های خود را در آسیا دارند. آنها بیشتر انرژی و حوصله می‌گذارند و در سال‌های گذشته هم دیده‌ایم که آنها بیشترین جوایز را از آن خود می‌کنند.

ترابیان در خصوص حضور تیم ملی فوتسال در تورنمنت چین گفت: تیم‌هایی که در این رقابت‌ها شرکت می‌کنند خیلی دلچسب نبودند. فقط صربستان کمی خوب بود که آن هم جزو تیم‌های مطرح اروپایی از جمله اسپانیا و ایتالیا نیست اما با توجه به اینکه کادر فنی تیم ملی در نظر داشت از بازیکنان جوان استفاده کند ما هم با این حضور موافقت کردیم.

وی ادامه داد: روز گذشته ایمیلی به مسئولان چین زدیم چرا که روند کاری آنها کند پیش می‌رفت و آنطور که در اوایل پیگیر حضور تیم ملی در این رقابت‌ها بودند، نیستند. به همین دلیل ما در این ایمیل حضور قطعی خود را اعلام کردیم و خواستار شدیم آنها زودتر پاسخ ما را بدهند.

رئیس کمیته فنی و توسعه‌ فوتسال و فوتبال ساحلی در مورد جلسه این کمیته که فردا قرار است برگزار شود، گفت: ما فردا میرشمسی سرمربی تیم ملی فوتبال ساحلی و سرپرست این تیم را دعوت خواهیم کرد و برنامه‌هایشان را خواهیم گرفت. همچنین ناظم‌الشریعه و صانعی هم به جلسه می‌آیند تا توضیحات خود را ارائه دهند. سرمربی و سرپرست تیم ملی فوتسال بانوان هم دیگر اعضای حاضر در این جلسه خواهند بود.

ترابیان در مورد اینکه فدارسیون فوتبال با شرکت جوما به توافق رسیده و این در حالی است که افتخاری اعلام می‌کند لباس‌های تیم ملی را از آل‌اشپورت تهیه کرده است، خاطرنشان کرد: هنوز قرارداد ما با جوما منعقد نشده و منتظر این هستیم تا درخشان آن را امضا کند. به هر حال باید دید این لباس‌ها چه زمانی آماده می‌شود و در اختیار تیم ملی قرار می‌گیرد.

انتهای پیام/ا

 

http://fna.ir/JZKOTZ


ویدیو مرتبط :
مخالفت ترابیان با سرمربیگری شمسایی در تیم ملی