ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



فوتبال لالیگا؛ پیروزی قاطع شاگردان زیدان بر ختافه


به گزارش خبرنگار ورزشی ایرنا، رئال مادرید در این دیدار كه از ساعت 18 و 45 دقیقه به وقت تهران آغاز شد توانست با ارائه یك بازی تماشایی و تهاجمی، تیم ختافه را شكست داده و 3 امتیاز این دیدار را از آن خود كند.
اولین گل این دیدار را كریم بنزما در دقیقه 29 برای رئال به ثمر رساند. ایسكو نیز در دقیقه 40 دومین گل رئال را وارد دروازه ختافه كرد تا نیمه اول با نتیجه 2 بر صفر به نفع شاگردان زین الدین زیدان پایان برسد. سومین گل رئالی ها اما در دقیقه 50 و در نیمه دوم از سوی گرت بیل به ثمر رسید.
از ابتدای نیمه دوم بر تعداد حملات تیم ختافه افزوده شده بود و بازیكنان این تیم بالاخره توانستند در دقیقه 84 توسط پابلو سارابیا به تك گل خود دست پیدا كنند.
با این حال خامس رودریگز در دقیقه 88 و كریستیانو رونالدو در دقیقه 90 بار دیگر دروازه ختافه را باز كردند تا رئالی ها به پیروزی پرگل 5 بر یك برابر ختافه دست یابند.
داور در این دیدار به دامین سوآرز، آلوارو واسكوتز، پدرو لئون و موی گومز از تیم ختافه و ناچو از زئال مادرید كارت زرد نشان داد.
رئال مادرید كه تا پیش از این دیدار از 32 دیدار خود 72 امتیاز كسب كرده بود، سه امتیاز دیگر كسب كرد تا پیش از پایان دیدارهای هفته سی و سوم با 75 امتیاز به رده دوم جدول رده بندی لالیگا صعود كند. در حال حاضر بارسلونا با یك دیدار كمتر 76 امتیازی است و در صدر جدول قرار دارد. تیم اتلتیكو مادرید نیز از 32 بازی، 73 امتیازی كسب كرده است.
ورزشی**9129**1379

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
پیروزی قاطع پس از یک شکست عجیب