ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



شجاعی: طبق قانون رئیس فدراسیون تیراندازی با کمان هستم


به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، محمدعلی شجاعی خزانه‌داری مستعفی کمیته ملی المپیک در گفت‌وگو با رادیو جوان درباره استعفایش گفت: یکی از معضلات ورزش دور شدن از حقایق و پرداختن به حواشی است. یک اتفاق ساده رخ داده است. با استعفای من طبق قانون یک شغله محسوب می‌شوم به همین دلیل انتخابات فدراسیون تیراندازی با کمان از سوی وزارت ورزش لغو شد.

وی افزود: موضوع به همین سادگی است. اگر هر فردی قانون را مطالعه کند می‌بیند کار تمام شده است. من هم نمی‌خواهم پاسخ رسانه‌ها یا فرد خاصی را بدهم چون باعث تنش می‌شود. ما در فضای المپیکی هستیم و متاسفم از کسانی که این اخبار کذب را منتشر می‌کنند و بر طبل ناآرامی می‌کوبند. طبق قانون من الان رئیس فدراسیون تیراندازی با کمان هستم.

شجاعی در پاسخ به این سوال که آیا هیات اجرایی در این خصوص تشکیل جلسه داده یا خیر؟ عنوان کرد: آقای هاشمی الان مکزیک است. کدام هیات اجرایی؟ کدام مصوبه؟ کمیته ملی المپیک سخنگو دارد. متاسفم که چنین شایعاتی مطرح می‌شود. بعد از استعفای من جلسه هیات اجرایی کمیته ملی المپیک فقط دوبار تشکیل شده که در یک مورد آن قرار شد نظر مشورتی وزیر اعلام شود.

خزانه‌دار مستعفی کمیته ملی المپیک در پاسخ به این سوال که اگر شما از کمیته بروید اختلال در خزانه‌داری ایجاد می‌شود، تصریح کرد: خیر اینطور نیست. هیات اجرایی می‌تواند جایگزین انتخاب کرده و به صورت مقطعی کار را پیگیری کند. قانون کاملا مشخص است و آنچه شما می‌بینید حاصل کار تمام افرادی است که به دنبال تنش هستند چون نان‌شان از این طریق به دست می‌آید.

انتهای پیام/م

http://fna.ir/3MEXGL


ویدیو مرتبط :
برگزاری انتخابات ریاست فدراسیون تیراندازی که به گفته رییس قبلی غیرقانونی است!