ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



ویسی: سیاه‌باز و عوام فریب نیستم/ به سرنوشت برق شیراز دچار نمی‌شویم


به گزارش خبرگزاری فارس، عبدالله ویسی در تماس تلفنی با برنامه ورزش و مردم در مورد دیدار حساس تیمش مقابل ذوب آهن، گفت: بازی بسیار حساس و بی رحمی با ذوب آهن داریم. هر دو تیم خواهان کسب امتیاز هستند تا در بالای جدول باقی بمانند. قهرمانی نیم فصل هیچ حسنی ندارد اما وقتی تیمی مثل ما که بودجه کمی دارد و بازیکنانش خیلی کم اسم و رسم هستند قهرمان نیم فصل شود این مسئله ما را خیلی خوشحال می‌کند.

وی در مورد اینکه تیمش فقط 4 گل دریافت کرده است، تصریح کرد: تجربه خیلی خوب است. طی 2 سال گذشته که در استقلال خوزستان بودم تجربه زیادی کسب کردم. خیلی‌ها برق شیراز را برای ما مثال می‌زنند که این تیم چند هفته صدرنشین بود ولی در نهایت سقوط کرد. این اتفاق برای ما نخواهد افتاد. تیم خوبی پشتیبان استقلال خوزستان هستند مدیریت فعلی و مدیریت سابق باشگاه به ما کمک می‌کنند. بچه‌های تیم هم واقعا تلاش می‌کنند تا با توجه به اینکه 2 تیم دیگر اهواز خوب کار نکردند نتایج قابل قبولی بگیرند باید تلاش کنیم تا وضعیت خود را بهبود ببخشیم.

سرمربی استقلال خوزستان در مورد اینکه آیا به قهرمانی و کسب سهمیه فکر می‌کند، اظهار داشت: الان به کسب سهمیه قکر نمی‌کنیم باید تلاش کنیم تا در هر بازی که در پیش داریم نتیجه قابل قبولی کسب کنیم. سپس می‌توانیم به سایر مسائل هم فکر کنیم. اگر توانستیم آنقدر خوب کار کنیم که قهرمان شویم کار خیلی خیلی بزرگی کردیم.

ویسی در پاسخ به این سوال که آیا دوست دارد روز سرمربی استقلال یا پرسپولیس شود، گفت: چرا که نه. عوام فریبی، سیاه‌بازی و اینکه ذهن مردم را منحرف کنم را بلد نیست. نمی‌توانم موضوعی را الکی کتمان کنم. شما ببینید ما با استقلال خوزستان و چه شرایطی چه شرایطی نتیجه‌ می‌گیرم وقتی اینجا آنقدر خوب کار می‌کنم می‌توانم در تیم‌های بزرگتر هم خوب کار کنم. همانطور که یک بازیکن دوست دارد به تیم ملی و باشگاه پرسپولیس و استقلال برسد من هم از این قاعده مستثنی نیستم.

انتهای پیام/م

http://fna.ir/81WVYP


ویدیو مرتبط :
در شناسایی جامعه هدف دچار چالش هستیم - شاه ویسی