ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



توضيحات عليپور در مورد 4 بازيکن جا مانده از سفر به امارات


  X  

تاریخ خبر : جمعه 1394.08.15 - 17:10

توضيحات عليپور در مورد 4 بازيکن جا مانده از سفر به امارات

فارس/ مدير رسانه‌اي تيم ملي فوتبال اميد ايران در مورد وضعيت 4 بازيکن تيم ملي اميد که هنوز به امارات سفر نکردند توضيحاتي ارائه کرد.
عباس عليپور در مورد وضعيت ارسلان مطهري و احمد نوراللهي براي اعزام به امارات، گفت: با تلاش کادر تيم اميد و همکارى ارگان‌هاى نظامى مشکل خروج احمد نوراللهى حل شده و مجوز خروج صبح يکشنبه صادر خواهدشد، همچنين ارسلان مطهرى که به علت عدم ثبت خروجش در سيستم رايانه‌اى امارات در سفر باشگاهيش با مشکل صدور رواديد مواجه شده بود با همکارى وزارت خارجه کشورمان و کنسولگرى امارت مشکلش مرتفع و صبح يکشنبه رواديد او صادر خواهد شد.
وى در ادامه در خصوص دعوت ميلاد محمدى به اردوى اين تيم پس از خط خوردن از تيم بزرگسالان اظهار داشت: براى اين بازيکن باتوجه به احتمال دعوتش رواديد گرفته بوديم اما گذرنامه او به دليل درخواست تيم ملى بزرگسالان تحويل سفارت گوام شده و اين سفارتخانه جمعه و شنبه تعطيل است طبيعتا صبح يکشنبه پاسپورت او را خواهيم گرفت و ظهر همان روز نيز به امارات اعزام خواهد شد.
عليپور در خاتمه درخصوص على کريمى که گفته مى شد به دليل مصدوميت اردوى امارات را از دست داده گفت: صبح شنبه على کريمى ام آر آى انجام خواهد داد و اگر مشکل جدى نداشته باشد، ظهر يکشنبه به همراه سه بازيکن ديگر (محمدى، مطهرى و نوراللهى) به اردوى امارات ملحق خواهد شد.

نظر شما


ویدیو مرتبط :
دکلمه/ای در سفر مانده...غبارت را بگردم