ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



تیم فوتبال پاس گیلان با پنج گل كادوس ماسال را شكست داد


به گزارش خبرنگار ایرنا ، در این مسابقه كه عصر شنبه برگزار شد ، تیم فوتبال پاس گیلان در یك بازی پرگل موفق شد با نتیجه پنج بر صفر برابر تیم فوتبال كادوس ماسال به برتری دست یابد .
در جریان این مسابقه كه از هفته بیست و سوم این دوره از رقابت ها و در رشت برگزار شد ، تیم فوتبال پاس گیلان بر بازی تسلط كاملی داشت و در نهایت موفق شد با به ثمر رساندن پنج گل ، یك پیروزی خانگی پرگلی را كسب كند .
همچنین در دیگر دیدار برگزار شده از هفته بیست و سوم این رقابت ها ، تیم های فوتبال شاهین بندرانزلی و شهرداری كلاچای رو در روی هم قرار گرفتند كه در نهایت تیم شاهین بندرانزلی با نتیجه سه بر صفر برابرحریف خود به برتری رسید .
در دیگر دیدار برگزار شده نیز ، تیم های فوتبال شهرداری چوبر تالش و سبحان داروی رشت در تالش به مصاف هم رفتند كه این دیدار تا دقیقه 80 با نتیجه چهار بر یك به سود تیم سبحان دارو پیگیری می شد ، داور این بازی به دلیل عدم امنیت كافی در ورزشگاه ، بازی را قطع كرد .
در جدول رده بندی این مسابقات نیز ، تیم فوتبال سبحان داروی رشت با كسب 46 امتیاز در صدر جدول قرار دارد ، تیم ملوان نوین انزلی با كسب 45 امتیاز دوم است ، تیم های مرغ مادر صومعه سرا و پاس گیلان با كسب 43 امتیاز در مكان های بعدی قرار دارند .
در رقابت های فوتبال قهرمانی لیگ برتر بزرگسالان باشگاه های استان گیلان جام گیل ، 13 تیم حضور دارند كه به صورت دوره ای و رفت و برگشت در یك گروه با هم به رقابت می پردازند .
7285/6070

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
خلاصه بازی شهرداری ماسال و كادوس ماسال