ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



بررسی مشهورترین برادران فوتبالی


  X  

تاریخ خبر : شنبه 1394.08.16 - 22:23

بررسی مشهورترین برادران فوتبالی

باشگاه خبرنگاران/ همواره در تاریخ فوتبال ، فوتبالیست‌های برادری بودند که یا در یک تیم یا حتی در یک تیم رقیب بازی‌های درخشان را انجام دادند به همین بهانه قصد داریم به بررسی مشهورترین برادران فوتبالی تاریخ جهان بپردازیم.
همواره در تاریخ فوتبال ، فوتبالیست‌های برادری بودند که یا در یک تیم یا حتی در یک تیم رقیب بازی‌های درخشان را انجام دادند به همین بهانه قصد داریم به بررسی مشهورترین برادران فوتبالی تاریخ جهان بپردازیم.
1- بابی و جک چارلتون، جزو مشهورترین برادران فوتبالی تاریخ لیگ برتر انگلیس شد که در رنکینگ برادران فوتبالی درصدر جدول قرار دارند.
2- دکتر سوکراتس و رای سوکراتس به حق مشهورترین برادران فوتبالی تاریخ برزیل هستند که البته دکتر موکراتس به دلیل سیگارکشیدن آن هم به شدت زیاد دچار سرطان ریه شد و نتوانست استعداد خود را در مربیگری هم دنبال کند.
3- جوزپه فرانکو باره زی که البته برادر کوچکتر فرانکو مشهورتر بوده و از نکات جالب حضور همزمان این 2 در 2 تیم رقیب یعنی اینترمیلان و آث میلان است.
4- کمتر فوتبالدوستی است که برادران لادروپ را به خوبی به یاد نداشته باشد و اگر این 2برادر هم در تیم ملی هلند و هم در باشگاه‌های خود در دفاع و هافبک نظیر نداشتند و تنها برادرانی هستند که در تیم منتخب یک جام جهانی قرار گرفتند، در حقیقت بازی‌های درخشان این 2در کنارهم در تیم ملی هلند سبب شدتا در تیم منتخب جام جهانی 1998 قرار گیرند.
5- فرانک و رونالد دی بوئر پس از برایان و مایکل لادروپ جزو مشهورترین برادران فوتبال تاریخ هلند هستند.
6- گری و فیل نویل ، برادران فوتبال بودند که سرالکس فرگوسن به آن‌ها اطمینان کرد و در منچستر یونایتد بارها تاریخ‌ساز شدند هرچند که فیل بازیکن بهتری نسبت به گری بود و اعتبار بیشتری را نیز داشت.
7- گابریل و دیگو میلیتو از مشهورترین برادران فوتبالی تاریخ آرژانتین شد که یکی در لالیگا و دیگری در کالچو بازی می‌کرد.
8- یحیی و کلو توره نیز از برادران مشهور فوتبال در تاریخ لیگ برتر انگلیس هستند.
9- پائولو و فابیوکاناوارو‌که یکی کاپیتان قهرمان جام جهانی فوتبال در سال 2006 و دیگری نیز از ستاره‌های سری A بودند از مشهورترین برادران فوتبالی هستند.
10- رونالد و اروین کومان در زیر برادران فوتبالی تاریخ هلند قرار دارند هرچند گلزن‌ترین مدافع تاریخ فوتبالی جهان از برادرش اروین به شدت مشهورتر است.
11- ژروم و کوین پرنس بواتنگ جزء برادران جالب تاریخ فوتبال جهان هستند که در 2 ملیت مختلف به رقابت با هم پرداختند، کوین پرنس بواتنگ در تیم ملی غنا و ژروم بواتنگ در تیم ملی آلمان عضویت دارد.
12- رافائل وفابیودایسلوا جزء برادران مشهور فوتبال در منچستریونایتد هستند.
13- لارسن واسون بندر از دیگر برادران مشهور فوتبال جهان هستند.
14- رافائل وتیاگو آلکاتترا از زمان کودکی جزؤ برادران مشهور فوتبال بودند.
15- فیلیپووسیمونه اینزاگی در زمره مشهورترین برادران فوتبالی در آفساید هستند که یکی در آث‌میلان و یوونتوس و دیگری در لاتزیو جزؤ گلزنان قهار در تاریخ کالچو و زمینه‌ساز قهرمانی‌های بی‌شمار بودند. سیمونه انزاگی برادر فیلیپو اینزاگی رکورد گلزنی در یک بازی لیگ قهرمانا اروپا با 4 گل آن هم در برابر مارسی قدرتمند بود. و حتی این دو برادر مشهورترین برادران فوتبال تاریخ لیگ قهرمانان اروپا بودند.
16- آنتون وریوفردیناند هر چند در دفاع عالی بودند اما در جام جهانی مانند برادران کاناوارو صاحب مدال شدند.
17- جاناتان و جووانی دوس سانتوس از مشهورترین برادران فوتبال مکزیکی هستند.
18- میکل وژابی آلونسو از برادران مشهور فوتبالی هستند.
19- همیت و حلیل آلتینتوپ نیز برای علاقمندان به فوتبال جزو برادران مشهور فوتبالی هستند.
20- سیم ولوک ده‌یانگ هلندی که در یک صفحه مشهور در 2 تیم رقیب بر روی هم تکل می‌روند.

نظر شما


ویدیو مرتبط :
برادران اهل سنت گوش کنید --بررسی سند خلیفتین