ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



اولویت‌ سپاهان مربی خارجی است!


  X  

تاریخ خبر : شنبه 1394.08.16 - 15:20

اولویت‌ سپاهان مربی خارجی است!

ورزش سه/ رییس هیات مدیره سپاهان اعلام کرد اولویت این تیم گزینه خارجی برای نیمکت زردپوشان خواهد بود.
منوچهر نیکفر، رییس هیات مدیره باشگاه سپاهان درباره آخرین شرایط نیمکت این تیم گفت: در جلسه هیأت مدیره گزینه‌هایی را که موجود بودند را بررسی کردیم هر چند که در این مقطع از فصل انتخاب سرمربی راحت نیست و باید تمام جوانب را در نظر گرفت البته یک مقدار گزینه‌ها زیاد بودند که پس از بررسی‌ها آنها را امتیازبندی کرده و در نهایت به سه گزینه کروات، اسپانیایی و برزیلی رسیدیم تا هر چه سریعتر مدیرعامل مذاکرات را با آنها آغاز کند.
از تعطیلی لیگ برای انتخاب سرمربی استفاده می کنیم
در شرایطی نیستیم که انتخاب سرمربی برایمان راحت باشد. این موضوع کمی پیچیده شده و باید جمیع جوانب را بررسی کرد ضمن اینکه سال گذشته نیز در همین مواقع کرانچار از سپاهان رفت و در همان زمان فرکی را که یک مربی شناخته شده بود انتخاب کردیم البته امسال بیشتر گزینه‌های ما خارجی هستند و باقریان مذاکرات با آنها را آغاز کرده است هر چند که زمان لازم را داریم و تعطیلی لیگ این فرصت را به ما می‌دهد تا فرصت بیشتری برای انتخاب سرمربی داشته باشیم. برای انتخاب مربی خارجی فقط بحث فنی مطرح نیست ضمن اینکه الان هم ابتدای فصل نیست و هر مربی که بیاید باید با همین داشته‌هایی که سپاهان دارد به کار ادامه دهد و به همین خاطر است که می‌گویم انتخاب مربی برای سپاهان راحت نیست.
کرانچار بعید است، با ابراهیم زاده صحبت نکرده ایم، قلعه نویی شاید!
کرانچار جزو گزینه‌ها بود اما قبلاً این فصل‌ها را تجربه کرده بود و بعید است او را انتخاب کنیم ضمن اینکه با ابراهیم‌زاده نیز هیچ مذاکره‌ای نداشتیم و حداقل اینکه از طرف هیأت مدیره با او مذاکره نشده است. ما اولویتمان مربی خارجی است و اگر در این مورد توافق نکنیم به سراغ مربی داخلی خواهیم رفت. قلعه‌نویی هم جزو گزینه‌هایی که بررسی کردیم قرار داشت.
از روی سکوها به فرکی بی مهری شد
فرکی سرمربی بزرگی است و از مربیان باکلاس، بافرهنگ و با دانش ایران محسوب می‌شود و سال گذشته هم به خاطر همین موضوع انتخاب شد اما از روی سکوها به او بی‌مهری شد که ما هم انتظار آن را نداشتیم. در نهایت یکسری قضایا پیش آمد که خوشایند ما هم نبود. شرایط بیرونی از کنترل ما خارج شد و یک مقدار نامساعد بود و در نهایت فرکی به این نتیجه رسید که می‌تواند به کار ادامه دهد.
نویدکیا نقشی در این ماجرا نداشت
محرم همواره در خدمت تیم بوده اما الان برگشته تا به تیم کمک کند همانطور که فصل قبل همین کار را انجام داد. با این حال چون او یک چهره محبوب برای هواداران است و مردم به او ابراز علاقه کردند شرایط به این سمت پیش رفت اما باز هم تأکید می‌کنم یکسری قضایا طوری پیش رفت که از دست ما خارج شد. بنابراین شرایط ایجاب می‌کرد که خود فرکی تصمیمی که گرفته است را عملی کند چون فضا هم به ضرر ایشان بود به خاطر فشارهایی که تحمل می‌کرد و هم به ضرر سپاهان بود به خاطر نتایجی که می‌گرفت.
به لیدرها تذکر داده بودیم
البته ما از لیدرها چند بار خواستیم تا این اتفاقات را جمع کنند و به آنها اعلام کردیم که این قضایا جالب نیست در حال حاضر هم سعی می‌کنیم تا حواشی را جمع کنیم. در بین این حواشی یک مورد اختلاف فرکی و محرم بود که این موضوع در حال حل است. نباید این کار می‌شد اما اوضاع از دستمان خارج شده بود ولی سعی می‌کنیم تا این فضا را مدیریت کرده و مسائل را جمع‌وجور کنیم.

نظر شما


ویدیو مرتبط :
مربی خارجی ببعی