ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



قفل نود همچنان روي پاي دوقلوها


  X  

تاریخ خبر : پنج‌شنبه 1394.08.14 - 18:34

قفل نود همچنان روي پاي دوقلوها

ورزش 3/ برادران محمدي که در ابتداي فصل شروعي خيره کننده در ترکيب راه آهن داشتند در هفته هاي گذشته عملکرد نااميدکننده اي دارند.
درخشش دوقلوهاي راه آهن حتي باعث دعوت آنها به برنامه نود شد اما اين دو بازيکن تاثيرگذار راه آهن بعد از آن درخششي در ترکيب تيم خود نداشتند.
مهرداد و ميلاد محمدي در برابر سپاهان هم ناکام ماندند تا مهدي تارتار و راه آهن از گردونه مسابقات جام حذفي هم کنار بروند. آخرين درخشش اين دو را مي توان در برابر استقلال اهواز و آتش بازي شان در برابر شاگردان بختياري زاده به خاطر آورد.
بايد ديد بعد از پايان تعطيلات ليگ، مهدي تارتار بار ديگر مي تواند دوقلوها که اکنون به برادران تاچيبانو معروف شده اند را به عنوان مهره اي قابل اتکا در ترکيب تيم خود ببيند يا خير.

نظر شما


ویدیو مرتبط :
اجرای دوقلوها در جشنواره ی دوقلوها