ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



بانوی دونده فارسی در مسابقات آسیایی سنگاپور شركت می كند


مرضیه تنگستانی، یكشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: 30 سال است كه در حوزه ورزش فعالیت دارم و مدت 15 سال است به صورت حرفه ای در رشته دو و میدانی كار می كنم و در این مدت نیز چندین مقام داخلی و خارجی كسب كرده ام.
وی بیان كرد: با وجود محدودیت هایی كه وجود دارد تا كنون توانسته ام چند مدال آسیایی و بین المللی كسب كنم.
تنگستانی بیان كرد: مدال طلای آسیایی تایلند در ماده پنج كیلومتر، مدال طلا ماده پنج و دو هزار متر در كشور چین، مدال نقره آسیایی ژاپن و چند مدال رنگارنگ بین المللی و كاپ اخلاق مسابقات آسیایی را در كارنامه دارم و بر این باورم، بانوان ایران با كمترین هزینه می توانند فعالیت ورزشی داشته باشند و مقام كسب كنند.
مسابقات دو و میدانی بانوان و آقایان پیشكسوتان آسیا در رده سنی 30 تا 80 سال از هفتم اردیبهشت ماه 95 به میزبانی كشور سنگاپور آغاز می شود و به مدت 10 روز ادامه دارد.
7368 /6118

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
حاشیه دیدار ورزشکاران مسابقات آسیایی و پارا آسیایی-2