ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



آشتیانی: پرسپولیس همه کار می‌کند غیر گل زدن/ بازی زیبا امتیاز ندارد


آشتیانی: پرسپولیس همه کار می‌کند غیر گل زدن/ بازی زیبا امتیاز نداردکاپ/ پیشکسوت پرسپولیس گفت: برانکو باید برای بازیکنان تمرین گلزنی ترتیب دهد تا این همه موقعیت از دست نرود.
ابراهیم آشتیانی درباره بازی روز گذشته پرسپولیس برابر سایپا اظهار داشت: پرسپولیس در این بازی همه کار کرد الا گل زدن. این تیم در دیدار دیروز در همه پست ها خوب کار کرد. از دون دروازه گرفته تا دفاع و هافبک ولی در امر گلزنی اشکالاتی وجود داشت که البته کم کم برای رفع آنها دیر می شود.
وی ادامه داد: به اعتقاد من تیمی که به این خوبی می تواند خودش را به محوطه جریمه حریف برساند باید بتواند درون محوطه هم کاری کند که به گل برسد. این یک امر مهم است که تیم بتواند از تلاش همه خطوط خود درون زمین بهره ببرد. این هفته ها پرسپولیس به قدر یخوب بازی می کند که زبانزد خاص و عام شده است و هرجا می نشینید صحبت از بازی خوب این تیم در لیگ است اما چه سود که این تیم با این بازی های زیبا نمی تواند گل بزند.
پیشکسوت پرسپولیس تأکید کرد: همه می دانند که امروز در فوتبال دنیا اگر می خواهید برنده شوید باید گل بزنید و برای همین هم هست که گرانقیمت ترین بازیکنان جهان از بین مهاجمان هستند و بعد سایر بازیکنان در خطوط دیگر ارزش پیدا می کنند چون اگر تیمی زیاد گل بخورد ولی زیادتر گل بزند باز هم آن تیم برنده و بالاست. بنابراین پرسپولیس باید بداند که به بازی زیبا امتیاز نمی دهند.
آشتیانی اضافه کرد: البته می دانم که بازیکنان پرسپولیس بیشتر از همه دل شان می خواهد که گل بزنند ولی نمی توانند و این هم قابل حل است. تمرین ویژه روی چارچوب شناسی هر چقد ر هم که انجام شود باز هم کم است به ویژه برای تیمی مانند پرسپولیس که به این زیبایی به دروازه حریف نزدیکی می شو، رقیبش را به خوبی تحت فشار می گذارد و هافبک هایش توپ ربایی را به نحو احسن انجام می دهند بنابراین برانکو باید برای این موضوع فکری اساسی کند که کم کم در حال دیر شدن است.
وی تأکید کرد: در بازی دیشب، سایپا باید بیش از یک گل دریافت می کرد ولی نه تنها اینطور نشد بلکه شرایط بازی و وضعیت رو.حی بازیکنان پرسپولیس سبب شد دتا بازیکنان عصبی بازی کنند و دیدیم که بنسون هم اخراج شد. بازیکن وقتی می بیند که هرچه تلاش می کند به ثمر نمی نشیند کلافه می شود و این کلافه گی کار دست تیم می دهد و ضریب اشتباه را بالا می برد.
پیشکسوت پرسپولیس بیان داشت: پرسپولیس درست در 15 دقیقه پایانی که تیم از نظر انرژی تخلیه شده بود و یک یار هم کمتر داشت به این مشکل دچار شد و با یک دفع اشتباه توپ گل خورد. اینها همه ثمره گل نزدن است. گاهی گل نزدند حتی از گل خوردن هم بدتر است. چون بارها دیده شده تیمی که گل خورده و بعد جبران کرده بهتر و با روحیه تر کار می کند و حتی به گلهای بعدی هم دست می یابد ولی تیمی که گل نمی زند کلافه و خسته از پا در می آید.
آشتیانی گفت: زمان زیادی برای دست یابی به آنچه خواسته همه بازیکنان تیم است باقی نمانده و نباید دست روی دست گذاشت تا این 7، 8 هفته هم تمام شود و بعد افسوس خورد که چرا عالیشاه فلان بازی ضربه اش به گل تبدیل نشد. با این همه من معتقدم که هنوز فرصت برای جبران هست و فقط نباید بیش از این تیم پرسپولیس خودآزاری کند. چون حتم دارم که پرسپولیس با این ورش بازی زیبا و البته برنده نشدن بیش از هر تیمی لطمه روحی می خورد. چون خود بازیکنان می دانند که چه اندازه خوب بازی می کنند.

کانال تلگرامی «کانال ورزش» را دنبال کنید telegram.me/canalevarzesh

منبع: کاپ


ویدیو مرتبط :
گل های بازی : پرسپولیس 3 - 0 پرسپولیس قائمشهر