ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



تیم روئینگ آذربایجان غربی بر سکوی سوم کشور قرار گرفت


به گزارش ایرنا و به نقل از روابط عمومی فدراسیون قایقرانی، ششمین دوره مسابقات قهرمانی روئینگ کشور در دو ماده روئینگ تک نفره سبک وزن و روئینگ تک نفره سنگین وزن در دریاچه آزادی تهران برگزار شد.
در بخش تیمی این مسابقات تیم تهران با یک مدال طلا و یک نقره به عنوان قهرمانی دست یافت، بوشهر با یک مدال طلا دوم شد و آذربایجان غربی با یک مدال نقره و یک برنز در رده سوم قرار گرفت.
در رقابت فینال A روئینگ تکنفره سبک وزن حامد خدری از بوشهر صاحب مدال طلا شد، محمدحسین حقی از تهران مدال نقره دریافت کرد و رضا قهرمانی از آذربایجان غربی مدال برنز را بر گردن آویخت.
در فینال A روئینگ تکنفره سنگین وزن خشایار عباس آبادی مدال طلا بر گردن آویخت، محمد باقری از آذربایجان غربی صاحب مدال نقره شد و حمیدرضا رضوانی از توابع تهران مدال برنز را به دست آورد.
این مسابقات طی روزهای 26 و 27 آبان ماه برگزار و در پایان مسابقات مراسم توزیع مدال با حضور رئیس فدراسیون قایقرانی برگزار شده و به تیم های برتر کاپ قهرمانی اعطا شد.
آذربایجان غربی یکی از قطب های مهم قایقرانی کشور در رشته روئینگ است به طوری که در بازیهای آسیایی 2014 اینچئون کره جنوبی 9 روئینگ سوار و دو مربی استان در معیت تیم ملی عازم این مسابقات شده بودند.ک2
7126/1905

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
اردوی تیم ملی روئینگ بانوان